Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Meyer

Søren Meyer
bruger siden
12-08-2007

09-11-2009 kl. 19:36

Hej,

Jeg vil blot støtte op om Niels Møllers indlæg. Det virker absurd, at "Bjarne Hjort" tråden ikke er blevet stoppet for længst.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

09-11-2009 kl. 19:38

jeg synes det samme som de to andre... :)

Profil slettet

Profil slettet

09-11-2009 kl. 19:46

..det gør den også her...

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

09-11-2009 kl. 20:20

Har også lige læst tråden. Det er vist gået temmeligt meget over gevind.

Jeg vil dog sige at det er den absolut groveste der har været herinde.
Normalt synes jeg ikke det ender så galt. Heller ikke efter alle de der VW/Toyota er bedst tråde. Det har trods alt været mere sagligt.

Men den tråd bør nok slettes helt, inden der sker mere.

Kasper Stevn

Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003

09-11-2009 kl. 21:31

Jeg har slettet tråden nu (den burde have været slettet for længe siden).

Kasper
BilBasen

Profil slettet

Profil slettet

09-11-2009 kl. 21:34

Ja stram endelig op - også på TÅBElige indlæg som dette:

http://www.bilbasen.dk/forum/brokker-du-dig-over-efterfyldt-sprinklervaeske_ID122326.htm

Husk at gå i kirke på søndag!

Profil slettet

Profil slettet

10-11-2009 kl. 17:58

har du vist mere brug for end mig - måske nogen kan hjælpe dig med at placere dem det rigtige sted?
Dine indlæg er generelt ulidelig kedelige og på et intellektuelt meget lavt niveau. Ud fra samtalerne i kantinen gætter jeg på du ikke er ansat i en videnstung virksomhed.
Ha en god jul og kom endelig med flere intelligente indlæg!

R P

R P
bruger siden
19-09-2003

10-11-2009 kl. 23:34

Det interessante her er ikke Bjarne Hjorth eller andre brugere af foraet, som totalt har misset pointen med pli i kommunikationen.
Det er Bilbasen, som skal komme ind i kampen og udvise det obligatiske ansvar, som følger med det at være facilitator af et offentligt forum. Sker dette ikke, af økonomiske årsager (det koster at overvåge et forum) eller blot grundet manglende professionalisme, skal foraet lukkes asap, da Bilbasen i så fald vil komme til at fremstå som eksponent for perfid og destruktiv kommunikation - laaaangt væk fra det, som sitet her handler om; Biler!

Profil slettet

Profil slettet

11-11-2009 kl. 06:21

Jeg havde slettet den for lang tid siden hvis jeg havde været redaktør i forummet, men bilbasen valgte jo at fratage mig den title !

Der er mange tråde som burde slettes eller rettes i, men det bliver desværre i gjort :-(

Profil slettet

Profil slettet

12-11-2009 kl. 19:31

Ha ha - søde Kaare, din gamle gris - jeg bliver jo helt blød om hjertet, for det er selvfølgeligt mig du tænker på ¤¤¤.....
Jeg har også altid været talsmand for et frit forum med plads til spas og sarkasme - men, men "stave-plade, thomas lauridsen" samt "ham-der- Flemming" med DAMP - det gik/går sgu godt nok ud over alm. sund fornuft.
Vore andres diskussioner bunder da trods alt altid i sund bilinteresse, - at vi/nogle så nyder at "svine fjenden i Toyota/Skoda/fiat"-land til, det er da ganske harmløst og skal altså ikke censureres i et uskyldigt forum som dette !!