Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
07-11-2009 kl. 14:49
Jeg synes at det som Philip skriver lyder meget rigtigt. Det lyder som en sund måde at køre bilen. Bare husk at tænk over at bilen har turbo, og ret ind derefter.
I øvrigt forstår jeg godt at du vælger 1,4 TSI frem for 1,6 FSI. Der er jo en verden til forskel. 1,4 TSI ligger tættere på 2,0 FSI rent præstationsmæssigt.
I øvrigt forstår jeg godt at du vælger 1,4 TSI frem for 1,6 FSI. Der er jo en verden til forskel. 1,4 TSI ligger tættere på 2,0 FSI rent præstationsmæssigt.
Profil slettet
08-11-2009 kl. 16:57
jeg har for godt en måned siden fået leveret en golf6 TSI og er meget glad for den... jeg kører normalt kun korte ture og gør som de andre også det, at jeg ikke køre som en sindsyg før den driftsvarm.
noget helt andet er... jeg synes klart du skal vælge den... jeg havde selv en 1,6FSI før og den er lækker, men kan SLET ikke måle sig med den jeg har nu. Den har samme moment som en 2,4 V6 i min kollegaes audi...den lækrest bil jeg nogensinde har haft.
kan dog slet ikke gå den 16 km hvis du bruger turboen lidt...og det er jo svært ikke at gøre det når nu man har betalt for den... :-)
Hilsen Rasmus
noget helt andet er... jeg synes klart du skal vælge den... jeg havde selv en 1,6FSI før og den er lækker, men kan SLET ikke måle sig med den jeg har nu. Den har samme moment som en 2,4 V6 i min kollegaes audi...den lækrest bil jeg nogensinde har haft.
kan dog slet ikke gå den 16 km hvis du bruger turboen lidt...og det er jo svært ikke at gøre det når nu man har betalt for den... :-)
Hilsen Rasmus