Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
24-10-2009 kl. 10:50
Hej Rasmus
Dit ET mål må afvige 10 mm fra det originale,men hvis du skal have de bedste køreegenskaber skal det ikke afvige mere end 5 mm.
Hvis de fælge som du er blevet tilbudt også er 16 tommer med samme boltmål og ET mål indenfor 10mm samt dæk størrelse eller evt lidt mindre dæk størrelse,ja så passer de.
m.v.h
nyborg dækservice
Dit ET mål må afvige 10 mm fra det originale,men hvis du skal have de bedste køreegenskaber skal det ikke afvige mere end 5 mm.
Hvis de fælge som du er blevet tilbudt også er 16 tommer med samme boltmål og ET mål indenfor 10mm samt dæk størrelse eller evt lidt mindre dæk størrelse,ja så passer de.
m.v.h
nyborg dækservice
Profil slettet
24-10-2009 kl. 11:51
Der er ikke andet for at du må kigge på fælgene.Målene står på fælgene,på stålfælg står det tit printet ind i fælget på forsiden mens alufælg står målene på bagsiden af fælget.
Du skriver ikke noget om,hvad for en bil du selv har,så det er lidt svært at hjælpe mere.
m.v.h
nyborg dækservice
Du skriver ikke noget om,hvad for en bil du selv har,så det er lidt svært at hjælpe mere.
m.v.h
nyborg dækservice
Profil slettet
24-10-2009 kl. 11:55
kan nu se at det står i overskriften hvad bil du har og i følge mine oplysninger er det rigtigt som du oplyser at den kører med 5x112 i boltmål.
m.v.h
nyborg dækservice
m.v.h
nyborg dækservice
Profil slettet
24-10-2009 kl. 12:53
Hej jeg har nogle vinterfælge i samme dimension til salg med original fælge fra fabrikken (ikke seat) ET 46 (205 / 55 R16 ) og gode dæk til en god pris kvittering medfølger, kun kørt 1 vinter, skriv til mig på kirlojevic@hotmail.com eller +46767707292 hvis det har interesse og du vil høre nærmere og få en god pris.
Sidst rettet: 24/10-09
Sidst rettet: 24/10-09