Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2009 kl. 11:30

Det afhænger meget af om forhandleren skal tage en bil i bytte. Jeg kan anbefale Palle i Randers samt Skoda på Nordals. Ring/kør rundt og vis du er klar til at handle hvis prisen er rigtig. Ellers en kanon bil men super motor.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2009 kl. 11:52

så kan han ikke tjene penge på din gamle bil. Det skal du ikke lytte til!
Jeg vil mene ren handel er en stor fordel for dig for så skal du "bare" forhandle prisen på din nye bil. De er sultne mange steder så du har meget store muligheder for at gøre en rigtig god handel. Husk at skriv en liste over ønsket ekstra udstyr- det bliver alt for dyrt for dig hvis det skal købes bagefter til fuld pris. De to forhandlere jeg nævnte tidligere er til at snakke med - og jeg er bestemt ikke født med et kræmmergen.
Vil anbefale dig at indhente minimum fem tilbud i ren handel inkl. diverse ekstraudstyr - under alle omstændigheder får du den bedste bil i klassen med den bedste benzin motor - så bare klø på !!!!

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2009 kl. 12:11

Har du hørt om telefon/mail? Du skulle vel ikke tilfældigvis være forhandler? Der er mange penge at spare ved at handle det rigtige sted. Vedr. din kommentar "Følger du rådet om de 5 tilbud vil du blive hadet af forhandlerne" : SUUUUUK !!!! Det står måske på panden af Christian hvor mange forhandlere han har kontaktet? Du lader til bare at ville skumme din egen fløde - fint nok men aldrig for mine penge !!!!!

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

22-10-2009 kl. 19:24

Man skal med et sammenligneligt produkt ikke gå efter andet end pris når man indkøber. Man kan herefter vælge at købe sin service hvor man vil, herunder på det sted hvor man får bedst betjening mv.

Mange mærker tjener mest på efter service, så det har ikke den store betydning.

God fornøjelse, og tag ikke de første pris for gode varer.

Christian: en fair pris, eller en fair avance? tænk over det.

Sidst rettet: 22/10-09

Sidst rettet: 22/10-09

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2009 kl. 21:34

Køb og servicér du endelig din bil hos SMC/Morten Handsdal - det foretagende er ikke uden grund berygtet for dets favorable priser, fremragende værksteder og en generelt enestående kundeservice.

Profil slettet

Profil slettet

23-10-2009 kl. 16:21

Søg blot her på Bilbasen under "SMC" og se hvor "tilfredse" kunderne er. Jeg taler som dig ud fra mange års erfaring - sætter heller aldrig mine ben i et SMC palads igen. Må det gå dem som fortjent!

Profil slettet

Profil slettet

23-10-2009 kl. 17:30

Blot en af mange grunde til ikke at være kunde hos SMC:

http://www.bilbasen.dk/forum/gearkasse-rep_ID117520.htm?Page=1

Til Christian:
Giv gerne besked hvad du fik bilen til når/hvis det bliver aktuelt!
Octavia 1.8 TSI Sport er pt. på tilbud med hele 4 års garanti.