Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

18-10-2009 kl. 13:15

Jeg syntes du skal læse Henrik Birgens glimrende indlæg igen.

Hvis nu du skal være HELT ærlig, så havde du jo ikke tænkt dig at sætte benene på SMCs værksted igen vel ?
Du kommer udelukkende fordi "lortet" går i stykker.
Første service efter garantiens udløb der kører du til Automester
SMC har overholdt deres garantiforpligtelser for dig, de skylder ikke dig en skid (undskyld sproget)

Der findes ikke ,mig bekendt, en importør der giver kulance til kunder er ikke bruger aut. værksteder.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

18-10-2009 kl. 19:00

Nu er det jo ikke sådan sat du ejer firmaet "bare" fordi du har lagt 300.000 hos dem, de 200.000 er jo afgift, måske vil skatteministeren betale en ny motor ??

Nå, nok om det, du oplever at de er arrogante, og som en flittig læser af Bilbasens forum, så er der rigtig mange andre der oplever det samme, på den baggrund kan jeg godt forstå at du skifter mærke, man kan så håbe på at SMC på et tidspunkt lærer lidt af Danske Bank :-)

Held og lykke med din nye bil (af et andet mære)

Sidst rettet: 18/10-09

Jacob Harritz Poulsen

Jacob Harritz Poulsen
bruger siden
05-02-2004

19-10-2009 kl. 11:46

Er der nogen der har kendskab til en anden importør der HAR, helt eller delvist, betalt en ny motor eller ligende i bil efter garantiudløb? Uanset om bilen har holdt autoriseret service eller ej...

T.A - hvordan ved du importøren af din nye bil vil hjælpe, hvis du kommer i samme situation igen...
Og, jeg forstår i øvrigt ikke hvordan en plejestang "pludselig" bliver bukket, med mindre der er kommet noget ind i motoren der ikke skulle være der, eller den har været chippet....
Sidst rettet: 19/10-09

Sidst rettet: 19/10-09

René Valin

René Valin
bruger siden
01-02-2004

23-10-2009 kl. 20:07

Jeg har efterhånden advaret mange, mange mennesker imod den motor.. Den er en old gammel konstuktion og der er rigtig mange fejl på den.!!!! Jeg har selv 3 dårlige erfaringer med 4 års mellemrum, og jeg har 4 bekendskaber som alle har betalt for dårlig 1,9 motorer... Kan kun følge dig 100% i din udmelding..!!! Køb en BMW eller en mercedes hvis i vil have god tysk kvali vare.!!! Ellers køb en Japansk bil ,-))