Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
06-10-2009 kl. 20:13
Tjah, det er jo blevet hans levebrød at harcelere over ting som bliver for gennemsnitlige og leverpostejsagtige til hans såkaldte gode stil... det er forøvrigt set før i topgear, det der med rituel bortskaffelse af diverse hadebiler (dog ikke Berlingoen, som Jeremy Clarkson har et svagt punkt for - sjovt nok)
Mads Christensen var forøvrigt i gomorgen danmark som gæst i forældrepanelet, hvor han gik helt i selvsving over at hans unger gerne ville i Lalandia ("jeg har prøvet at forklare ungerne at vi bor i det helt forkerte postnummer til at tage i Lalandia..." osv, osv). En af de andre gæster foreslog at han jo bare kunne iføre sig gucci badebukser og to vanvittigt dyre dykkerure, så skulle han kunne køre den hjem med stilen i behold... sjovt... :-)
Mads Christensen var forøvrigt i gomorgen danmark som gæst i forældrepanelet, hvor han gik helt i selvsving over at hans unger gerne ville i Lalandia ("jeg har prøvet at forklare ungerne at vi bor i det helt forkerte postnummer til at tage i Lalandia..." osv, osv). En af de andre gæster foreslog at han jo bare kunne iføre sig gucci badebukser og to vanvittigt dyre dykkerure, så skulle han kunne køre den hjem med stilen i behold... sjovt... :-)
Profil slettet
07-10-2009 kl. 09:23
Når den pyntesyge, charmekludsbærende rokokoprins mener, at Berlingo-mænd er umandige eller pjokkede, er jeg bare helt overbevist om, at Berlingo er den sejeste vogn i verden...
Sidst rettet: 7/10-09
Sidst rettet: 7/10-09