Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
30-09-2009 kl. 18:18
Det er svært at vurdere dit udsagn baseret på en halv historie :-)
Profil slettet
01-10-2009 kl. 17:05
Profil slettet
01-10-2009 kl. 21:36
Profil slettet
01-10-2009 kl. 22:46
Et VW værksted må det jo være - det lover sjældent godt hvad kvaliteten på udført arbejde og kundeservice angår. Fatter ikke at så mange danskere vil finde sig i at betale tårnhøje værkstedsregninger og samtidig blive behandlet dårligt gang på gang. Et held der findes udmærkede og meget servicebevidste værksteder syd for grænsen.
Må det gå de danske mærkeværksteder som fortjent - der findes selvfølgelig undtagelser men de lader desværre til at være alt for få.
Til Wolfgang:
Klag lige så meget og lige så ofte du vil!!! Inget værksted skal sætte mundkurv på dig som forbruger. De kan ryge og rejse med deres arrogante og nedladende opførsel. Det er ikke på grund af designet eller køreegenskaberne at Toyota i dag er verdens største bilfabrikant. Det er fordi de altid behandler deres kunder med respekt - også EFTER at kunden har købt bilen.
H P
bruger siden
06-01-2004
03-10-2009 kl. 08:27
Du bør da bestemt ikke holde op med at klage, og hvis værkstedet ikke ønsker at "servicere" dig, så er det da deres valg, der er sikkert masser af andre der godt kunne brugt lidt flere kunder :-)
H P
bruger siden
06-01-2004
03-10-2009 kl. 13:25
Til din orientering, så er en Touran hverken en Bus eller fra Frankrig ??
Profil slettet
03-10-2009 kl. 20:18
http://www.mandagsbil.dk/asp/visbil/bilvisning.asp?BilId=1994&bil=VW Passat 2.0 TDI
Taler ud fra egen erfaring efter i alt 8 folkevogne - nu bliver al service udført syd for grænsen indtil jeg skal på plejehjem.
Profil slettet
04-10-2009 kl. 13:35
H P
bruger siden
06-01-2004
04-10-2009 kl. 13:37
HVILKEN DEL AF 2 ÅRS GARANTI ER DET KUNDEN IKKE FORSTÅR ???
De fleste importører kører med "kulance" der hjælper kunder der, efter garantiens udløb, har fejl på bilen som feks. den i artiklen.
"kulance" er altså udelukkende velvilje fra importørens side og her kommer "noget for noget" princippet ind.
Hvis du laver service hos mig, så hjælper jeg dig.
Hvis du "ikke gider mig" så gider jeg heller ikke dig.
jeg tror at samtlige importører har denne holdning.
Profil slettet
04-10-2009 kl. 13:51
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
04-10-2009 kl. 22:23
Ordet er : arrogant...
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
04-10-2009 kl. 23:05
Især når det er et velkendt problem. Og når det er sikkerhed den er gal med, ja så synes jeg det er pinligt.... Men igen så er da der en grund til at man ikke gider Peugeot.
Men det er sgu modigt af dem at de tør de der. Sådan en sag ses og høres af flere 1000. Det kunne jo have været potentiele kunder.
Og så kan de bare lade være med at være så dyre...
Alle de der bilhuse skal også være så store og fine idag. Dumt at bruge penge på det, fremfor god kundeservice... Så bliver kunderne...
Profil slettet
06-10-2009 kl. 12:15
Sidst rettet: 6/10-09