Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
05-05-2010 kl. 21:06
Jeg kender jo ikke størrelsen på de problemer i har haft, men når jeg ser på forhandlerens biler, så er det mit indtryk at denne ofte er 30-40.000 kr. billigere end konkurrenterne.
Jeg undervurderer ikke de problemer I har haft (kender dem jo ikke), men købte I ikke bilerne til en rigtig god pris?
Sparer man 40.000 er der jo alligevel "lidt at gøre med" til reparationer. Det skal vel tages med i det samlede billede??
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
05-05-2010 kl. 21:54
Det er jo forhandlerens eget valg at sætte prisen lavt. Men han skal jo stadig overholde reglerne mht garanti.
En ordentlig forhandler overholder reglerne og klarer eventuelle problemer uden problemer. Og sådan en forhandler vil komme til at klare sig godt. For de positive oplevelser kommer lige så meget rundt som de negative.
Profil slettet
05-05-2010 kl. 21:55
Og din telefon hos TDC er jo helt ny. Derfor gælder der andre garantiregler - mig bekendt:-)
Profil slettet
05-05-2010 kl. 22:00
Profil slettet
05-05-2010 kl. 22:38
Er i øvrigt enig i dine synspunkter.
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
05-05-2010 kl. 23:27
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
06-05-2010 kl. 09:55
Alle ved jo at risikoen for flere fejl og mangler er til stede, ved at købe en bil der har rundet 300.000 km.
Profil slettet
06-05-2010 kl. 19:03
Man har en reklamationsret som går ud på, at der ikke må være fejl, som man ikke kan forvente. Og med en frikørt taxa vurderer jeg at man må forvente, at rigtig meget er slidt på bilen.
Det kan være, at det forholder sig anderledes end jeg tror, kan I så ikke skrive de faktuelle forhold til mig?
Og jeg ville personligt nok ikke være mere nervøs for at købe en frikørt taxa hos SN biler end hos andre forhandlere. Men nu har jeg desværre ikke 300.000 kr til en frikørt Mercedes. Havde jeg det, ville jeg nok netop købe min bil hos SN biler for at have 40.000 til kommende reparationer.