Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-08-2009 kl. 10:57

Det Leon skriver er rigtigt, så du har vel ikke brug for flere råd! Jeg ville have anbefalet petroleum, men det er også stort set det samme som lampeolie. Rensebenzin virker også men er hård ved lakken og fjerner evt. voks.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-08-2009 kl. 17:48

Du kan købe tjærefjerne fra Atlas, det har jeg brugt og det virker også, men er også dyre end lampeolie som jeg ikke har noget erfaring med.

Klaus Hansen

Klaus Hansen
bruger siden
02-06-2006

13-08-2009 kl. 19:32

hej der findes et rigtig godt og fornuftig rensemiddel fra sonax der er beregnet til dette...det løser det med det samme....og for at sætte prikken over i"et"så køb desuden en go voks fra sonax...virkelig et godt produkt der er testet som det bedste i tyskland...har selv brugt det i mange år....dette fåes i diverse billistbutikker til overkommelig pris....held og lykke:-)

Martin Pedersen

Martin Pedersen
bruger siden
16-01-2006

13-08-2009 kl. 21:47

Vil slutte mig til de andre og side petroleum eller et bilplejeprodukt til formålet...
Har selv købt en hel serie bilplejeprodukter fra Autoglym (bestilt fra england) og det virker fantastisk.. Efter en gang High definition wax så er skidtet så nemt som ingenting at vaske af selv med almindelig autoshampoo i vand.