Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
17-07-2009 kl. 10:23
Men bortset fra det, så er jeg da enig i at skriftlige aftaler er en RIGTIG god idé. Både for kunden og værkstedets skyld - det er vel i alles interesse at der ikke er nogen misforståelser :-)
Vh Anders
H P
bruger siden
06-01-2004
18-07-2009 kl. 21:52
Du skriver selv at du er en sur gammel mand, du bør huske på at der altid er 2 sider af en sag.
Du skriver: "Problemet er bare, 12 ud af 16 ventiler var "stået af", og et "tilbud" om udskiftning af de sidste 4 havde været ønskeligt når bilen er over 10 år gammel - Hvornår smutter mon de sidste 4 ventiler, og en ny reparation til ca 20.000 kr. ....... "
Set ud fra Automesters side, så kunne du da for helvede da bare bede om et tilbud på at få skiftet de sidste ventiler, hvis det var så skidevigtigt for dig ?
Du skriver yderligere at"Dette indlæg skal ikke skabe nogen større diskustion om Automester"
Hvorfor er overskriften så "Automester" i dit indlæg.?
Mit råd til dig er:
næste gang du skal have lavet en reperation eller et service på bilen, så spørg dig selv; Hvad kan JEG gøre for at der ikke sker misforståelser mellem værkstedet og mig.
Profil slettet
03-02-2010 kl. 18:39
Profil slettet
03-02-2010 kl. 18:54
Profil slettet
03-02-2010 kl. 21:24