Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-07-2009 kl. 10:23

Er det ikke skudt lidt over mål at hænge hele Auto-Mester kæden ud pga et enkelt værksteds gøren og laden?

Men bortset fra det, så er jeg da enig i at skriftlige aftaler er en RIGTIG god idé. Både for kunden og værkstedets skyld - det er vel i alles interesse at der ikke er nogen misforståelser :-)

Vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

18-07-2009 kl. 21:52

Hej Mogens.

Du skriver selv at du er en sur gammel mand, du bør huske på at der altid er 2 sider af en sag.

Du skriver: "Problemet er bare, 12 ud af 16 ventiler var "stået af", og et "tilbud" om udskiftning af de sidste 4 havde været ønskeligt når bilen er over 10 år gammel - Hvornår smutter mon de sidste 4 ventiler, og en ny reparation til ca 20.000 kr. ....... "

Set ud fra Automesters side, så kunne du da for helvede da bare bede om et tilbud på at få skiftet de sidste ventiler, hvis det var så skidevigtigt for dig ?

Du skriver yderligere at"Dette indlæg skal ikke skabe nogen større diskustion om Automester"

Hvorfor er overskriften så "Automester" i dit indlæg.?

Mit råd til dig er:
næste gang du skal have lavet en reperation eller et service på bilen, så spørg dig selv; Hvad kan JEG gøre for at der ikke sker misforståelser mellem værkstedet og mig.

Profil slettet

Profil slettet

03-02-2010 kl. 18:39

Jeg må sige at uanset hvad så er 19967kr..... Alt for dyrt for den rep det kan ikke diskuterres når det så er sagt så er det jo ikke dem hos automesteren der har knækket din tanrem de sidste 4 ventiler kan sagtens være som nye derfor de ikke er blev skiftet og en tandrem bliver ikke udskiftet udlukket på km i dag osse på hvor længe den har siddet på bilen og de få gange jeg har købt en brugt bil uanset hvad jeg få a vide a sælger tjekker jeg selv om tandrem og div slid dele er okay før jeg suser rundt i bilen ...mit indlæg hanler nok om selv at tag ansvar og du er vel ikke blevet tvunget til at køre din bil til automesteren og du kunne jo selv ha bedt om at få skiftet de sidste 4 ventiler for de ringet vel til dig for at fortælle hvor galt det stod til før de gik i gang med rep....

Profil slettet

Profil slettet

03-02-2010 kl. 18:54

Hvad skal motorblokken nu blandes ind i det for vrøv vrøv det er en ommer Mads....

Profil slettet

Profil slettet

03-02-2010 kl. 21:24

Ja og hvis han hade glemt at fylde benzin på så var han aldrig nået til automesterne er sku for grineren det her...