Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-07-2009 kl. 11:24

Ikke fordi at jeg er specielt Nissan fanatisk, men hvis du kan lide indtrykket af bilen når du sidder i den. Kan Nissans driftsikkerhed klart anbefaldes. Og ja selvfølgelig kan man købe uorginale reservedele til dem. Hvis man generalt sammeligner de størrere europæiske mærker med de størrere asiasiske mærker vil man helt sikkert konkludere at driftsikkerheden er størst i østen. De bruger lidt "ældre" gennemprøvet teknologi en de europæiske. Til gengæld er designet og tekniken klart mere nytænkende i europa. Priserne på reservedele er lavest på de tyske, men man udskifter dem MÅSKE også lidt oftere. Konklutionen må være: Hvis du/i syntes at nissanen er flot og praktisk i forhold til de andre modeller du kigger på, kan du trygt vælge den. Men hvis du være lidt mere "trendy" vil de tyske anbefaldes. Driftsikkerheden er størrere hos Nissan Primera end i Ford Mondeo og Opel Vectra. Det er i hvert fald min vurdering.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

19-07-2009 kl. 13:43

Iflg leasingselskaberne er Nissan Primera en af de mest driftsikre biler, sammen med Toyota Avensis, og de har altså nogle store flåder. Så der må altså være noget hold i det.

Jeg har en Kammerat der lige har solgt deres. Men der var altså en fejl på motoren som ville blive ret dyr at få lavet. Så de er heller ikke fejlfri.

Men generelt tror jeg det er den mest driftsikre bil til de penge, hvis bilen skal være så ny som mulig.

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

31-07-2009 kl. 09:44

Uoriginale reservedele holder nøjagtig lige så godt som de originale. De er i 9 ud af 10 tilfælde lavet af den samme producent som leverer de originale. De har bare fået en anden emballage og et højere prisskilt.

Reservedele fra T.Hansen og lignende er en helt anden snak.

Profil slettet

Profil slettet

02-08-2009 kl. 11:51

Velbekommen og tillykke med bilen. Den skal i nok få glæde af mange år frem.
Lars

Profil slettet

Profil slettet

13-08-2009 kl. 17:08

Tillykke med din Nissan, det er et godt valg, vi er meget tilfredse med vores 1,8 visia st.car fra 01, det er en nydelse at køre i, meget stille, musik anlæg er noget af det bedste, især når ungerne og den bedre halvdel er faldet i søvn fordi den er så stille, så god fornøjelse