Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

12-07-2009 kl. 12:02

Ingen af dem, jeg ville stole på mig selv når jeg selv har kørt en tur i bilen, men det gør jeg ikke, for jeg skal ikke have en Avensis.

I stedet for at læse alle disse test, hvorfor tager i så ikke bare selv ud og prøver den og konkurrenterne, så har i vel selv et indtryk af hvordan bilerne er...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

12-07-2009 kl. 12:56

Hej

Jeg tror testen ligger mere tæt på motor end BM. BM er uden tvivl et underholdende blad, som jeg også selv læser flittigt. Meeen man skal lige huske at sortere deres meninger.

De glemmer lige at en Toyota Avensis ikke er bygget til banekørsel. Det er jo en familiebil, hvor man skal kunne komme komfortabelt og lækkert fra punkt A til B. Og det er jo det man skal vurdere ud fra.
Man vurdere jo heller ikke en Mazda MX5 ud fra hvor god den er som familiebil.

Og nu er BM jo også seriøst farvede... De elsker jo VW og er ikke blege for at sætte dyster op der altid er til deres fordel. Det skal man også lige huske. At hvis der ikke lige står VW på bilen, det er en stjerne i minus.

Så lige umiddelbart tror jeg at hvis du overvejer en almindelig familiebil, som de fleste andre, så skal man nok læne sig mest op ad Motor. Der er de dygtigst til at vurdere. Men hvis det er en Speciel bil eller sportsvogn, skal man nok skæve mest til BM. Der er de nok dygtigst.

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2009 kl. 11:25

tror ikke at misundelse er tilfældet... BM er bare et drengerøvsblad, som foretrækker biler, der kan kyles rundt på Sturupbanen... ikke så relevant til daglig...
FDM bliver til gengæld næsten for fornuftig nogen gange, så jeg læser begge blade, og sorterer så selv i synspunkterne..