Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
08-07-2009 kl. 21:42
Hvis der er overholdt rustcheck/inspektion og du har dokumentation for det, hvorfor så ikke ikke kontakte bilklagenævnet eller FDM?
Profil slettet
16-07-2009 kl. 18:08
Hej Alle. Jeg vil lige skrive lidt om de erfaringer jeg har gjort med rustproblemer på bagklap på peugeot 407sw. Jeg købte 407 eren, hvor jeg havde set de nævnte problemer. Jeg tog og skilte hele skittet af, hvor jeg så opdagede at de 5 bolte som holder selve håndtaget, var ræverøde af rust. De blev så udskiftet, men der var også et problem i begge ender af håndtaget hvor lakken var begyndt at boble op. Der fandt jeg så ud at det var fordi selve håndtaget bankede imod lakken når den blev lukket. Der skulle være påsat et tabe, som skulle beskytte selve lakken, men det var slidt helt væk. De 2 ting har så påvirket hinanden, på den helt trælse måde. Det var så lidt op min peugeot 407 sw. som er fra juni 2005.
Profil slettet
31-07-2009 kl. 09:10
Hej. Jeg har selv en Peugeot 407 Sw somer 3 år her til September, jeg har lige fået omklakeret bagklappen på garanti ved Peugeot i Hobro. Jeg kontaktede værkføren og fortalte at der var rust på bagklappen, derefter tog han nogle billeder og sendt ind til Peugeot hvorefter jeg fik at vide at det var en garantisag.