Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
11-07-2009 kl. 22:57
Jeg synes også du skal gå efter en 90hk diesel, for den har ingen partikel filter, og er klart en fordel hvis i køre små og mindre ture. 110hk diesel kan stoppe til ved små ture og koster jo en del at få kigget på. 90hk diesel er mere harmonisk end de andre, og tro mig du vil synes den køre som en drøm. Har sel lige købt en Ford C-max 1,6tdci 90hk. Og bemærk det er en peugeot motor der ligger i C-max. En perle af en motor. Mvh
Henrik Kaarsberg
bruger siden
25-03-2006
31-07-2009 kl. 14:03
Hejsa
Lige en hilsen fra en T6 ejer.
Jeg kan varmt anbefale en 110 hk. den er utrolig behagelig og blid motorgang. Trækkraft er utrolig god. Kører selv med campingvogn, måske lige i overkanten, vægtmæsssig, men den trækker uden at kny.
Kører mange små ture (koldture) men den går 15,8 km/l. Vil også roligt vælge med partikelfilter. (så sparer du også de 1000 kr der kommer i tillægsafgift fra staten.) Har ikke haft spor problemer i den retning.
Sæder er fast og gode i en SW model, (ikke som i de større modeller)
men absolut gode.
Du kommer ikke til at mangle noget i en SW model og vil bestemt anbefale klimaanlæg. i hvert fald aircondition som et must.
Held og lykke med jagten
Lige en hilsen fra en T6 ejer.
Jeg kan varmt anbefale en 110 hk. den er utrolig behagelig og blid motorgang. Trækkraft er utrolig god. Kører selv med campingvogn, måske lige i overkanten, vægtmæsssig, men den trækker uden at kny.
Kører mange små ture (koldture) men den går 15,8 km/l. Vil også roligt vælge med partikelfilter. (så sparer du også de 1000 kr der kommer i tillægsafgift fra staten.) Har ikke haft spor problemer i den retning.
Sæder er fast og gode i en SW model, (ikke som i de større modeller)
men absolut gode.
Du kommer ikke til at mangle noget i en SW model og vil bestemt anbefale klimaanlæg. i hvert fald aircondition som et must.
Held og lykke med jagten