Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

01-07-2009 kl. 16:06

Hvorfor vil i bytte en fremragende bil som Skoda Fabia ud med en fransk lortespand som Citroën Berlingo? Det er da at tigge om problemer!! Hvis i absolut vil have en MPV så søg efter en japaner eller koreaner. Lyt til Hr. Sørensen og sælg jeres Fabia privat - det er en umådelig populær vare og i behøver ikke meget forstand for at kunne sælge den til en god pris - især ikke på denne tid af året. Giv den en ordentlig omgang med vask og støvsugning - tag nogle flotte billeder og sæt den så til salg under private til en realistisk pris hvilket med jeres km tal og årgang vil være cirka 5 - 10.000 under forhandlerprisen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Bo Klokkeriis

Bo Klokkeriis
bruger siden
04-02-2004

02-07-2009 kl. 12:28

Det var da umådeligt snævert synet, du skulle vel ikke være en af de der VAG Wannabe som kører Skoda......

Sidst rettet: 2/7-09

Jesper Terkelsen

Jesper Terkelsen
bruger siden
06-01-2004

03-07-2009 kl. 07:00

Synes det er sjovt at læse hvordan folk kan hidse hinanden op i dette forum. Vi har jo alle vores mening om tingene,
Manden har jo åbentbart brug for pladsen i sådan en børnecontainer.... Vi har selv sidste år købt en ny Fabia Greenline Stationcar, og vi er meget tilfredse både med pladsen, komforten ( ex. den rå gangkultur - men det vænner man sig til), og specielt økonomien. Billig i brændstof ( ca. 20 km/l real life), forsikring og ejerafgift, og så har den serviceinterval på 30.000 km. Så hvis jeg var ham, tog jeg sådan en istedet!
Vi har selv haft større stationcar biler, Mondeo, Audi, Bimmer mv. med store motorer, men nu har vi sgu ændret strategi for vores daglige transport kunne blive så billig som muligt - for øverst på min ønskeseddel er den kommende biturbo BMW Z4 -FOR FED MAND! Og det er der nemlig råd til nu da vi kører så billigt.
Skoda = praktiske gris BMW = Legetøj til far