Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005
22-06-2009 kl. 16:51
Træls oplevelse Finn, men under min Ferie til Østrig, brændte der en tændspole af nede i Munchen (ALLIANZ ARENA) kontaktede også SOS fik at vide at ventetiden var ca. 3 timer, træls, men der gik nu kun ca. 1 time før hjælpen var på stedet, og op på fejebladet, så afsted til Toyota, nu er der bare det at det var en lexus jeg kørte i, så videre til Lexus der nu altså havde lukket Fredag 17,30, se det var der jo ikke rigtigt noget at gøre ved, aftalte med SOS at de ville kontakte Lexus om lørdagen, imellem tiden var der bestilt en lejebil til os, den ankom efter ca. 45 min. turen kunne fortsætte til Tirol, dog ca. 3 timers forsikkelse, som aftalt kontaktede SOS mig lørdag middag, for at fortælle at den reservedel var ikke på lager, men de holdt mig flere gange underrettet om hvad der skete og ikke skete, enden på det hele blev at jeg efter fem dage måtte vende hjem i (vores leje bil) Vectra, da vi så er ved Hannover ringer de så fra værkstedet og siger at nu er bilen færdig, ja goddaw do, aftalte så med værkstedet at de måtte kontakte SOS om at få bilen hjem, den kom så hjem efter ca. en uge nypoleret og totalt rengjort, prisen for selve rep. var ca. 2500,- dkr. Efter et par måneder kom der så en behagelig overraskelse, tilbagebetaling på 750,- kr for for meget indbetalt???? Gad vide hvor mange Firmaer der gør det. Summa sumarum alt i alt en trods alt behagelig betjening under hele forløbet. ER snart på vej igen også i en LEXUS
Mvh. Leon
Ps. Hav nu en god ferietur sydover og husk det røde kort
Mvh. Leon
Ps. Hav nu en god ferietur sydover og husk det røde kort