Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
10-06-2009 kl. 19:11
Skoda har en rimelig klar fastpris politik hvor der ikke gives nævneværdige rabatter. Dette skyldes de meget ihærdigt vil holde en god totaløkonomi på det at eje en Skoda. Ganske fornuftigt og derfor skal du ikke regne med andet en en symbolsk rabat på 2-5000 kr og/eller noget ekstraudstyr.
Profil slettet
10-06-2009 kl. 19:24
Jeg købte i starten af året en ny Skoda Fabia Greenline med udstyrspakken du omtaler (kampagne). Her udover opnåede jeg en tilsvarende kontantrabat.
Bilen var ikke til mig selv, hvorfor jeg måske havde lidt lettere ved at "handle", da jeg ikke havde følelser i klemme ;-)
Hvis du kan leve med en af de biler forhandleren har stående på lageret, kan dit tilbud muligvis lettere glide ned hos modparten.
Giv forhandleren en rimeligt tilbud. Hvis du lægger ud med et latterligt lavt bud, vil du virke useriøs og risikere at blive smidt ud af autohuset.
God fornøjelse.
Bilen var ikke til mig selv, hvorfor jeg måske havde lidt lettere ved at "handle", da jeg ikke havde følelser i klemme ;-)
Hvis du kan leve med en af de biler forhandleren har stående på lageret, kan dit tilbud muligvis lettere glide ned hos modparten.
Giv forhandleren en rimeligt tilbud. Hvis du lægger ud med et latterligt lavt bud, vil du virke useriøs og risikere at blive smidt ud af autohuset.
God fornøjelse.