Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

08-06-2009 kl. 17:16

Det gør min berlingo fra 2008 også (som har en del elektronik til fælles) - har nu ikke tænkt videre over det, da de blinker på samme måde, når man låser bilen op med fjernbetjeningen...
Vil da lige prøve om jeg kan spore et mønster i det :-)

Vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

08-06-2009 kl. 18:58

Det var da en noget uprofessionel udmelding du fik fra Peugeot.

Det er da pinligt at de ikke kan rette den. Men typisk, med de der periodiske fejl, så gider/kan de ikke rette den.

Men snak med FDM evt, de ved nok hvad du kan tillade dig at kræve.

Men nej du er ikke for pernitten over sådan en fejl. Du har immervæk betalt en pæn slat penge for bilen, så skal den sgu da også være i orden.

De brokker sig jo sikkert også hvis du kun betaler halvdelen af regningen når bilen skal til service.

Frank Sørensen

Frank Sørensen
bruger siden
01-10-2008

19-06-2009 kl. 01:17

Det er sandsynligvis forbindelsen mellem blinklys/havariblink og loftlyset det er galt med. Loftlyset begynder nemlig at lyse, når du låser op via fjernbetjeningen, hvilket den skal gøre. Loftlyset tænder ligeledes. når du åbner døren, hvilket også er normalt. For mig at se er det kombinationen af loftlys og blinklys, der er synderen. Du kan jo prøve at slå loftlyset fra og se om det gør en forskel. Enten ved at slukke for det på kontakten, eller prøve at tage sikringen ud. Inden du evt. tager sikringen skal du lige sikre dig, at der ikke er andet vigtigt elektronik, som får strøm samme vej.