Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
04-06-2009 kl. 15:57
Ja du kan være 100% sikker på at det er svindel. Når han så har fået det hele bruger han det enten til identitetssvindel.
Eller også så sender han dig en check på f.eks. 20.000 pund selvom du skal skal have 15.000 og så beder han dig sende restbeløbet retur til ham. Hereftér henter han bilen. Så går der omkring 3 uger så opdager din bank at den check han har skrevet er dækningsløs hvilket betyder at banken hæver de 20.000 pund på din konto igen. Så nu står du uden bil, og de 5.000 pund du har sendt til ham er også tabt...
Jeg kender det fra flere tilfælde igennem mit job som bankrådgiver.
Du kan nemt tjekke ham ved at spørge hvordan han vil betale, og hvis det er noget af ovenstående så er det helt sikkert svindel..
MVH Rasmus
Eller også så sender han dig en check på f.eks. 20.000 pund selvom du skal skal have 15.000 og så beder han dig sende restbeløbet retur til ham. Hereftér henter han bilen. Så går der omkring 3 uger så opdager din bank at den check han har skrevet er dækningsløs hvilket betyder at banken hæver de 20.000 pund på din konto igen. Så nu står du uden bil, og de 5.000 pund du har sendt til ham er også tabt...
Jeg kender det fra flere tilfælde igennem mit job som bankrådgiver.
Du kan nemt tjekke ham ved at spørge hvordan han vil betale, og hvis det er noget af ovenstående så er det helt sikkert svindel..
MVH Rasmus
Brian Jensen
bruger siden
01-03-2007
23-06-2009 kl. 22:00
Har modtaget følgende mail idag...
En bruger på BilBasen har spørgsmål til dig angående din annonce:
1988 VW Golf 1,3 3d. CL - km 212.000 - pris 14.900
> http://www.bilbasen.dk:80/cars/usedcars/showcar.aspx?Source=2&AdId=490703
Goddag sælgeren,
Jeg er interesseret i en annonce, og jeg vil ikke mening at fastsætte udnævnelse for visning. Venligst e-mail mig med en pris og et telefonnummer til at ringe dig.
Tøv ikke med at komme tilbage til mig, hvis dets stadig til salg.
Med venlig hilsen.
=====================
Good day Seller,
I'm interested in the advert and i wouldn't mind to set appointment for the viewing. Kindly email me with your Price and a Phone Number to ring you.
Do not hesitate to get back to me if its still for sale.
Sincerely.
Navn : Christopher Robertson
Telefonnummer : 79610497
E-mail : mrcuk9@googlemail.com
Du kan kontakte brugeren ved at besvare denne e-mail eller via telefon, hvis brugeren har angivet sit nummer.
Med venlig hilsen
BilBasen
En bruger på BilBasen har spørgsmål til dig angående din annonce:
1988 VW Golf 1,3 3d. CL - km 212.000 - pris 14.900
> http://www.bilbasen.dk:80/cars/usedcars/showcar.aspx?Source=2&AdId=490703
Goddag sælgeren,
Jeg er interesseret i en annonce, og jeg vil ikke mening at fastsætte udnævnelse for visning. Venligst e-mail mig med en pris og et telefonnummer til at ringe dig.
Tøv ikke med at komme tilbage til mig, hvis dets stadig til salg.
Med venlig hilsen.
=====================
Good day Seller,
I'm interested in the advert and i wouldn't mind to set appointment for the viewing. Kindly email me with your Price and a Phone Number to ring you.
Do not hesitate to get back to me if its still for sale.
Sincerely.
Navn : Christopher Robertson
Telefonnummer : 79610497
E-mail : mrcuk9@googlemail.com
Du kan kontakte brugeren ved at besvare denne e-mail eller via telefon, hvis brugeren har angivet sit nummer.
Med venlig hilsen
BilBasen
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
24-07-2009 kl. 22:22
Så lang tid nogle af Jer gider at bruge tid på at svare dem, vil de være der. Tænk lidt over det...