Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
14-05-2009 kl. 09:35
Det eneste jeg kan sige er, at man sidder voldsomt dårligt bag i den, men det er nok ikke din vigtigste prioritet.
Jeg vil dog anbefale, at du kigger seriøst på leasing.
Alle de sammenligninger som jeg har set siger, at netop denne bil er meget meget billigere at lease end at købe.
Du kan finde disse prissammenligninger mange steder på nettet eller få dem fra f.eks. FDM.
Her er et enkelt eksempel, som dog ikke er på lige din motorvariant: http://www.bilpriser.dk/bil-analyser/pdf/Leasingtabel.pdf
Sidst rettet: 14/5-09
H P
bruger siden
06-01-2004
14-05-2009 kl. 10:15
Personligt kunne jeg aldrig DRØMME om at køre 20.000 km årligt i byen uden et automatgear.
"18" fælge og baghjulstræk, så er vinterdæk altså også et "must"
"hvilken farve skal jeg vælge" ???
Det kan et debatforum altså ikke svare på,du skal sgu da købe den du syntes er pænest, hvad ville du ellers?
Købe en, for dig, grim farve bare fordi 2 personer du ikke kender siger at lyserød er sagen?
Jeg beklager, jeg måtte lige drille lidt med den der farve :-)
Held og lykke med din nye bil.
Rasmus Svendsen
bruger siden
14-01-2005
16-05-2009 kl. 11:20
Jeg har en 120D 177hk med alt i udstyr - en van godt nok, men det kommer jo ud på et :-).
Det er en super lille bil, som er billig i drift og er bedre indrettet end konkurrenterne.
Nu har haft en del BMW´er og der er en vist værditab forbundet med at sætte autgear i de mindre modeller og samtidig er det et must til bykørsel. Jeg ville spare mine penge på 120´eren og købe en 118i aut. Det er en super motor, som passer godt til dit behov. Det er ikke værd at gå efter de sidste heste i en 1-serie. Du kan ikke mærke forskellen.
Sidst rettet: 16/5-09 (af administrator)