Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
30-07-2006 kl. 19:57
Underligt som folk slynger om sig med fdm attester på andres regning. hvad med at i selv fik testet jeres biler, for 2500kr på en 10 år gammel bil.Er det noget i vil have forhandleren skal forlange når i kommer med jeres dejlige gamle og selvfølgelig meget meget velholdte bil.
selvfølgelig kan spørgeren her da handle privat, måske køber han katten i sækken måske ikke, jeg ved bare et, at han ikke betaler for en forhandlers avance i dette tilfælde, se dig for når du køber bil men det er da ikke nogen videnskab.
De fleste biler fdm tester er max 4 år gamle det er biler fra leje og leasing firmaer der gerne vil have lidt pynt på dåbsattesten.
KUN 5% af alle biler i DK har en mere eller mindre forældet fdm attest fra engang.
Inclusiv undertegnets udrangeret tidliger leaset sælgervogn med flere hundredetusinder km på bagen.Købt privat og aldrig været i stykker. vil den have kørt bedre hvis jeg havde givet 30k mere for den ved en forhandler?
selvfølgelig kan spørgeren her da handle privat, måske køber han katten i sækken måske ikke, jeg ved bare et, at han ikke betaler for en forhandlers avance i dette tilfælde, se dig for når du køber bil men det er da ikke nogen videnskab.
De fleste biler fdm tester er max 4 år gamle det er biler fra leje og leasing firmaer der gerne vil have lidt pynt på dåbsattesten.
KUN 5% af alle biler i DK har en mere eller mindre forældet fdm attest fra engang.
Inclusiv undertegnets udrangeret tidliger leaset sælgervogn med flere hundredetusinder km på bagen.Købt privat og aldrig været i stykker. vil den have kørt bedre hvis jeg havde givet 30k mere for den ved en forhandler?
Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004
30-07-2006 kl. 20:07
Skulle jeg ud og købe en bil i den billige ende af skalaen,(op til omkring 50K)ville jeg hellere købe den privat,jeg vil hellere stole på en privatmand,der har kørt i bilen,end på en perlegrusmakaniker,det er sjælden man ser en bil i den prisklasse hos de seriøse forhandlere