Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

30-07-2006 kl. 19:57

Underligt som folk slynger om sig med fdm attester på andres regning. hvad med at i selv fik testet jeres biler, for 2500kr på en 10 år gammel bil.Er det noget i vil have forhandleren skal forlange når i kommer med jeres dejlige gamle og selvfølgelig meget meget velholdte bil.
selvfølgelig kan spørgeren her da handle privat, måske køber han katten i sækken måske ikke, jeg ved bare et, at han ikke betaler for en forhandlers avance i dette tilfælde, se dig for når du køber bil men det er da ikke nogen videnskab.

De fleste biler fdm tester er max 4 år gamle det er biler fra leje og leasing firmaer der gerne vil have lidt pynt på dåbsattesten.
KUN 5% af alle biler i DK har en mere eller mindre forældet fdm attest fra engang.
Inclusiv undertegnets udrangeret tidliger leaset sælgervogn med flere hundredetusinder km på bagen.Købt privat og aldrig været i stykker. vil den have kørt bedre hvis jeg havde givet 30k mere for den ved en forhandler?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

30-07-2006 kl. 20:07

Skulle jeg ud og købe en bil i den billige ende af skalaen,(op til omkring 50K)ville jeg hellere købe den privat,jeg vil hellere stole på en privatmand,der har kørt i bilen,end på en perlegrusmakaniker,det er sjælden man ser en bil i den prisklasse hos de seriøse forhandlere

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg