Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

01-05-2009 kl. 14:10

Hej Frank, har selv fået lavet eftersyn hos Lass AUTO Toyota /Lexus, liebiger strasse tæt ved Førdepark de sidste tre og et halv år, og har altid fået en god behandling og service i top, altid til aftalte beløb ALDRIG mere end aftalt, sammem lignet med de priser jeg har fået her hjemme er det ca. halv pris, ved godt at nogle bla. Mekonomen sikkert også andre kan gøre det til en billigere penge end aut. værksteder, men hvis man lige som jeg sætter pris på der rigtige stempel i servicehæftet, men tjek lige om den danske garanti holder, ja så er der mange penge sparret, og så har jeg heller ikke problemer med at tilbringe en dag i det Nord Tyske, man skal jo have proviantteret engag imellem
Mvh. og god tur Leon

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2009 kl. 17:45

Er du mekaniker ( John Martin) siden du så ivrigt forsvarer de danske værksteder? Jeg har i flere år brugt tyske værksteder og mine erfaringer er de er generelt bedre og meget billigere end de tyske. De ved bare hvad de laver dernede, de er ikke tyskere for ingenting...

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

02-05-2009 kl. 15:30

Nå Ja, John hvis det bekymre dig kunne du jo bare lade være med at kommenter inlæget, så slipper du da på at bruge tid på det, men jeg kan sige dig i mit tilfælde var besparelsen på ca. 5500,-dkr. på et stort eftersyn og tandremskift, så hold nu op med det vrøvl med at det ikke kan betale sig, skal forøvrigt snart af sted igen.

Profil slettet

Profil slettet

02-05-2009 kl. 22:26

Vær opmærksom på om de nu også udfører det samme som det kræves fra Hyundai Danmark... Vil ikke male fanden på væggen, men arbejder selv ved Suzuki, og der er mange der har mistet deres garanti fordi de tyske eftersyn ikke er det samme som de danske... Og husk ved en evt garantisag, skal du som kunde påvise at de dele der er brugt er af samme, eller bedre kvalitet end standart, samt dokumentere for at der foretaget de samme ting, som der ville ved et "dansk" service...

Prøver ikke tale dig fra det, vil bare gøre dig opmærksom på at sådan foregår det altså på andre mærker...

Thomas Lykkefold Jensen

Thomas Lykkefold Jensen
bruger siden
27-10-2005

04-05-2009 kl. 20:09

hejsa
kan man få navn og adresse på værkstedet.

VH
Thomas Jensen