Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
11-04-2009 kl. 20:35
Du kunne have fået lavet det samme på et uautoriseret værksted i Danmark til ca. samme pris.
Med mindre du bor i Sønderjylland er du også nodt til at medregne en del transportomkostninger.
Min tid er i hvertfald for kostbar til at jeg gider at bruge en hel dag på at spare 1000 kr.
Med mindre du bor i Sønderjylland er du også nodt til at medregne en del transportomkostninger.
Min tid er i hvertfald for kostbar til at jeg gider at bruge en hel dag på at spare 1000 kr.
Profil slettet
12-04-2009 kl. 07:46
Hej.
Lars har ret i at AutoMester, Autopartner,Mekonomen og hvad de ellers hedder ligger på ca samme prisniveau som de autoriserede tyske værksteder.
Men det bliver postulatet i Siva`s indlæg ikke mindre rigtig af.
Nogle vælger KUN autoriserede værksteder, og til dem er det en superrelevant oplysning - tak for det.
Lars - der måske sammenligner æbler og pærer - er godt tilfreds med de uautoriserede værksteder . Som så mange er - heriblandt normalt mig selv. Og fred være med det.
Det vigtigste er at der er et valg for alle.
Lars har ret i at AutoMester, Autopartner,Mekonomen og hvad de ellers hedder ligger på ca samme prisniveau som de autoriserede tyske værksteder.
Men det bliver postulatet i Siva`s indlæg ikke mindre rigtig af.
Nogle vælger KUN autoriserede værksteder, og til dem er det en superrelevant oplysning - tak for det.
Lars - der måske sammenligner æbler og pærer - er godt tilfreds med de uautoriserede værksteder . Som så mange er - heriblandt normalt mig selv. Og fred være med det.
Det vigtigste er at der er et valg for alle.
Profil slettet
15-04-2009 kl. 12:49
Ja - der er altid nogen der føler behov for at bidrage en seriøs debat med ligegyldige og bøvede kommentarer.