Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

07-04-2009 kl. 13:18

Lidt svært at svare på om den kører med kæde eller rem når du ikke oplyser hvilken motor det drejer sig om.....

"Smider al olie"? Ud på gaden eller hvordan?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-04-2009 kl. 14:45

Køber du en bil uden at vide om den har kæde eller tandrem ?

Lidt mere info ville som sagt hjælpe.

Profil slettet

Profil slettet

07-04-2009 kl. 18:22

Troede egentlig at det hed DKW og ikke Audi i dit verdensbillede?

Kan i se hvor den spilder olie fra? Det er ret relevant om det er fra blokken, gearkassen, en slange eller noget helt fjerde... Uanset hvorfra olien kommer er det nok en alvorlig sag desværre....

Nu har du vel husket at fortælle din søn at den slags aldrig var sket med en Carina, og at Toyota iøvrigt yder en både bedre og billigere service i forhold til Audi? ;-)

Profil slettet

Profil slettet

07-04-2009 kl. 18:27

Ikke helt, men da jeg frekventerer dette forum ofte, så kan jeg næsten ikke undgå at vide hvordan din opfattelse af verden er når det kommer til biler..

Profil slettet

Profil slettet

08-04-2009 kl. 09:44

Lidt uden for emnet, men hvorfor er A M's indlæg fra i går aftes blevet slettet?

Det var da ganske vist en smule "tungen-i-kinden" agtigt, men kunne da næppe opfattes som specielt stødende eller i strid med de i øvrigt godt gemte forumregler?

Hvis dette indlæg skulle slettes, så bør mine lettere ironiske svar til Jørgen da bestemt også stå til sletning, eller hvordan?

Hermed en opfordring til at man kun sletter indlæg hvis de er i strid med forumreglerne, og ikke fordi man har et horn i siden på den pågældende bruger? :o)

Profil slettet

Profil slettet

08-04-2009 kl. 10:30

Tak Jørgen, også rart at du ikke tager det alt for personligt når jeg driller dig med din hang til Toyota.. ;o)

Jeg er tit uenig med A M i hans synspunkter, men jeg kunne aldrig drømme om at slette hans indlæg, medmindre de var i klar strid med gældende forumregler (som jeg også gerne vil slå et slag for bliver gjort mere synlige).

Bevares, Aage (A M) er tit ret krakilsk og provokerende i sine synspunkter og udtalelser, men ville et debatforum ikke miste lidt af sin berettigelse hvis vi alle skulle tvinges til at være enige?

Profil slettet

Profil slettet

09-04-2009 kl. 15:45

Hej Allan
Tak for din support. Men helt ærlig jeg orker ikke mere at slå i den dyne af selvbestaltet justits, som de coladrikkende teenagere som kalder sig moderatorer her på sitet, praktisere. Men som gammel bruger kan du vel huske nogle af mine tidligere indlæg :-)
Til Jørgen: dejligt at høre du trofs alt prøver at køre andet end A-B biler fra "Solens rige".