Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Stengård

Lars Stengård
bruger siden
24-08-2008

25-03-2009 kl. 23:19

Jeg har selv en C3, og der starter airconditionen kun når jeg selv tænder for den, ingen automatik der, så hvis sælger påstår at den skal gøre sådan må min altså være i stykker :o) håber ikke at du har købt den ved en autoriseret Citroen forhandler for den er i stykker.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

26-03-2009 kl. 07:55

Hej Rikke.

Din bil fejler ingenting, grunden til at AC slår til når du vender luften op mod forruden er at det giver en meget mere effektiv afdugning af ruden.

Udover at AC køler, så fjerner det også fugten fra luften.

Det svar du får af Lars er rigtigt, forstået på den måde at hans C3 sikkert er en lidt ældre udgave, da IKKE automatisk slår AC til som på de nyere modeller.

Nyd du bare din bil :-)

Lars Stengård

Lars Stengård
bruger siden
24-08-2008

26-03-2009 kl. 09:25

Hej Henrik

Ved ikke rigtig om den er ældre, min C3 er fra 2/2007 og så vidt jeg ved er der ikke kommet nogen updated model siden, og jeg skal selv slå airc. til og fra.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

26-03-2009 kl. 09:38

Jeg går ud fra af Rikkes bil er helt ny, og der er kommet et (meget) lille facelift, med bla. et nyt indtræk og en anden slags gearknop (store sager:-) samt andre småændringer, som feks. den der AC opdatering.
Italienske biler har iøvrigt haft den funktion i flere år.

Lars Stengård

Lars Stengård
bruger siden
24-08-2008

26-03-2009 kl. 15:09

Super, så har jeg lært noget i dag og kan tage hjem fra arbejde med ro i sindet :O)

Tak for info.