Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
11-03-2009 kl. 11:44
Jeg ville købe en helt ny, da prisen sikkert kan pressen ned på samme plan som en lettere brugt i disse finanstider.
Du får heller ikke den fulde pris på bilen dækket hvis bilen bliver stjålet eller totalskadet da den ikke er ny, men brugt. du er nr. 2 ejer på bilen.
Du får heller ikke den fulde pris på bilen dækket hvis bilen bliver stjålet eller totalskadet da den ikke er ny, men brugt. du er nr. 2 ejer på bilen.
Kasper Olsen
bruger siden
21-09-2005
11-03-2009 kl. 12:49
Jeg så i Berlingske Tidende at en aut. forhandler i Albertslund solgte lagerbiler (2,0 Elegance sedan) for 308000. Man sparede kr. 50.000.
Han havde vist ingen med diesel.
Henrik Larsen automobiler A/S. biler.net
God jagt.
Han havde vist ingen med diesel.
Henrik Larsen automobiler A/S. biler.net
God jagt.
Per Mørch
bruger siden
08-03-2005
29-03-2009 kl. 19:57
Til lykke med dit valg.
En Honda Accord er noget af det mest uproblematiske køretøj du kan købe. Du har ikke noget problem for du kan altid køre til en Honda forhandler hvis noget skal laves på garantien, og gør det for så får du det lavet rigtigt. Jeg har selv haft adskillige Hondaér, har kørt Honda siden 78, har også haft Accord. Super bil!
Med venlig hilsen
Per
En Honda Accord er noget af det mest uproblematiske køretøj du kan købe. Du har ikke noget problem for du kan altid køre til en Honda forhandler hvis noget skal laves på garantien, og gør det for så får du det lavet rigtigt. Jeg har selv haft adskillige Hondaér, har kørt Honda siden 78, har også haft Accord. Super bil!
Med venlig hilsen
Per