Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008
09-03-2009 kl. 00:03
biler20@yahoo.dk - Hvis du sender mig en mail kan jeg godt lave en billigere byttepris til dig.
Mvh Klaus
Mvh Klaus
Profil slettet
10-03-2009 kl. 17:07
Hov stop stop stop...
Hvorfor byder han udsalgs prisen for din bil....??
Den nye avensis kan skrues helt vildt i pris....!!
Jeg kan se at du allerede har fået en mail fra en som kan et bedre tilbud....
Det flotte bud du får for din bil er jo fordi han kan skrue den nye Avensis omkring 70,000kr
Jeg siger bare pas nu på.... Hvis det lyder for godt til at være sandt, er det for godt til at være sandt....
Hvorfor byder han udsalgs prisen for din bil....??
Den nye avensis kan skrues helt vildt i pris....!!
Jeg kan se at du allerede har fået en mail fra en som kan et bedre tilbud....
Det flotte bud du får for din bil er jo fordi han kan skrue den nye Avensis omkring 70,000kr
Jeg siger bare pas nu på.... Hvis det lyder for godt til at være sandt, er det for godt til at være sandt....
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
12-03-2009 kl. 09:39
Mazda 6 st.car er væsentligt billigere end Avensis, og jeg kan seriøst ikke se hvorfor.
Mazda 6 kører bedre, den virker mere rummelig, den er bedre udstyret til prisen og så er den meget flottere designet.
Jeg har meget svært ved at finde et eneste argument for at vælge en Avensis frem for en Mazda 6.
Mazda 6 kører bedre, den virker mere rummelig, den er bedre udstyret til prisen og så er den meget flottere designet.
Jeg har meget svært ved at finde et eneste argument for at vælge en Avensis frem for en Mazda 6.