Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Kenn Danny Mouritzen
bruger siden
06-01-2004
17-02-2009 kl. 21:18
Jeg er selv i samme situation, da jeg skal have undervognsbehandlet min 4 dørs Toyota Corolla.
Det jeg har fået at vide er, at Pava beskytter bedre, hvis man ikke vedligeholder det (hvert 2. år), hvor Dinitrol generelt giver en bedre beskyttelse, hvis man altså er istand til at overholde behandlingen hvert 2. år, da Dinitrolen har det med at falde af i flager.
Udfra det, vil jeg selv vælge Dinitrol, da det er min plan at overholde behandlingen hvert 2. år.
Det jeg har fået at vide er, at Pava beskytter bedre, hvis man ikke vedligeholder det (hvert 2. år), hvor Dinitrol generelt giver en bedre beskyttelse, hvis man altså er istand til at overholde behandlingen hvert 2. år, da Dinitrolen har det med at falde af i flager.
Udfra det, vil jeg selv vælge Dinitrol, da det er min plan at overholde behandlingen hvert 2. år.
Profil slettet
08-03-2009 kl. 12:55
Du burde nok lige undersøge om garantien på bilen holder hvis du bruger et pågældende mærke. Igår lod jeg mig fortælle at jeg skal bruge Dinitrol hvis Skoda stadig skal dække deres rustgaranti.
Michael Thastrup Oggesen
bruger siden
01-03-2008
13-03-2009 kl. 22:04
det er da megetvigtigt at undervognen bliver vasket ren så man ved hvor man skal skrabe....man skal jo ikke blotlægge alle samlinger...til gengæld er det vigtigt at den får lov at tørre, især hvis den skal have hot wax som er Dinitrols dobbeltbehandling