Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Ferdinand .
bruger siden
15-01-2006
16-02-2009 kl. 04:33
En Mitsubishi Lancer har tendens til pivende mislyde fra bagvognen! (derfor får RIGTIG mange skiftet diverse bøsninger m.m.)
Lakkvaliteten er ikke den bedste - får meget nemt ridser selv med skånsom vask og bilens "originale" rustbeskyttelse er til at grine af!
Dækstørrelsen (16") er også "skæv" i forhold til eksempelvis europæiske biler.
Serviceomkostninger er generelt lidt høje på Mitsubishi.
Brændstofforbrug er noget højere end angivet for såvel 2.0 som 1.6 motoren - forvent mellem 8-10 km/l i en 2.0 selv ved pæn jævn lovlig kørsel.
Så af de 2 ville jeg vælge en Ford - hvis jeg altså ikke kunne finde en rigtig tysk bil (Ford er amerikansk).
Lakkvaliteten er ikke den bedste - får meget nemt ridser selv med skånsom vask og bilens "originale" rustbeskyttelse er til at grine af!
Dækstørrelsen (16") er også "skæv" i forhold til eksempelvis europæiske biler.
Serviceomkostninger er generelt lidt høje på Mitsubishi.
Brændstofforbrug er noget højere end angivet for såvel 2.0 som 1.6 motoren - forvent mellem 8-10 km/l i en 2.0 selv ved pæn jævn lovlig kørsel.
Så af de 2 ville jeg vælge en Ford - hvis jeg altså ikke kunne finde en rigtig tysk bil (Ford er amerikansk).
Erik Werner Petersen
bruger siden
28-06-2007
13-03-2009 kl. 13:07
Hej Anders
Har selv en Mitsubishi Lancer 2.0, har haft den i 4 år nu.
Har i total gennemsnit kørt 11,5 km/l.
Den køre rigtigt sjovt.
Bagagerummet hører ikke til de største, men har aldrig generet os, til gengæld er der rigtig god plads også på bagsædet.
Bilen har aldrig fejlet noget og autorisere service eftersyn er billige. 1.500,- for et lille eftersyn og ca. 3.000,- for et stort incl. materialer og alt.
Jeg genkender ingen af de ovennævnte problemer, dog bør man få bilen undervognbehandlet.
En rigtig overset og gedigen bil, uden alt muligt fanzi gøgemøg.
Har selv en Mitsubishi Lancer 2.0, har haft den i 4 år nu.
Har i total gennemsnit kørt 11,5 km/l.
Den køre rigtigt sjovt.
Bagagerummet hører ikke til de største, men har aldrig generet os, til gengæld er der rigtig god plads også på bagsædet.
Bilen har aldrig fejlet noget og autorisere service eftersyn er billige. 1.500,- for et lille eftersyn og ca. 3.000,- for et stort incl. materialer og alt.
Jeg genkender ingen af de ovennævnte problemer, dog bør man få bilen undervognbehandlet.
En rigtig overset og gedigen bil, uden alt muligt fanzi gøgemøg.