Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
16-02-2009 kl. 21:47
Ja, helt sikkert.
Der bør dog ikke være nogen nævneværdig rust under bunden, men få den kigget godt efter inden du lukker rusten inde med Pava, Dinitrol eller hvad du vælger.
Produktet er nok mindre vigtigt end hvordan behandlingen bliver påført. Især forbehandlingen (afrensning, afmontering af bundskjold, inderskærme, m.v.) er vigtig.
Jeg har selv mest fidus til Dinitrol, men hvis du har forelsket dig i Pava kan det nok også bruges.
Venlig hilsen
Bobby (tidligere ejer af tre BMW'er)
Der bør dog ikke være nogen nævneværdig rust under bunden, men få den kigget godt efter inden du lukker rusten inde med Pava, Dinitrol eller hvad du vælger.
Produktet er nok mindre vigtigt end hvordan behandlingen bliver påført. Især forbehandlingen (afrensning, afmontering af bundskjold, inderskærme, m.v.) er vigtig.
Jeg har selv mest fidus til Dinitrol, men hvis du har forelsket dig i Pava kan det nok også bruges.
Venlig hilsen
Bobby (tidligere ejer af tre BMW'er)
Profil slettet
11-11-2009 kl. 10:06
det er ikke for at kritisere dig men jeg har selv arbejdet en del med undervognsbehandling det var godtnok suvo men det kan næsten være ligemeget om du bruger suvo dinitrol eller pava da de alle er olieprodukter og er omtrent lige gode, det med at fabrikkens beskyttelse skulle blive fjernet ved at bruge pava er ihvertfald noget fordrukket sludder. jeg kan kun anbefale at behandle sin bil fra dag et og helst inden der kommer nr.plader på