Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
17-02-2009 kl. 09:22
Jeg kan altså ikke se at du bliver "taget ved næsen" Peugeot er bare kommet til den erkendelse at deres biler skal have service ved 20.000 i stedet for 30.000.
Kan du huske det nummer som Opel lavede, da tandremmene "sprang i luften" på deres 1,6 16v motorer ?
De ændrede skifteintervallerne fra 120.000 til 60.000 og de kunder der stod med en standem der knækkede og dermed ødelagde deres motor sagde Opel; "synd for jer" Selv FDM tabte sagen ved domstolene, da intervallerne i servicebogen er "vejlende"
Kan du huske det nummer som Opel lavede, da tandremmene "sprang i luften" på deres 1,6 16v motorer ?
De ændrede skifteintervallerne fra 120.000 til 60.000 og de kunder der stod med en standem der knækkede og dermed ødelagde deres motor sagde Opel; "synd for jer" Selv FDM tabte sagen ved domstolene, da intervallerne i servicebogen er "vejlende"
H P
bruger siden
06-01-2004
18-02-2009 kl. 22:00
Sådan som du skriver indlægget, så lyder det næsten som om at Peugeot ændrede deres intervaller da de opdagede at du kørte 60.000km om året.
Jeg kan altså ikke se at din overskrift med "Pas på Peugeot" har meget med teksten at gøre.
At dit værksted er nogle "båtnakker" er en hel anden sag.
Har du ikke overvejet at skifte værksted?
Jeg kan altså ikke se at din overskrift med "Pas på Peugeot" har meget med teksten at gøre.
At dit værksted er nogle "båtnakker" er en hel anden sag.
Har du ikke overvejet at skifte værksted?