Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2009 kl. 17:27

Nej nej Peter, jeg er sikker på at du mener "Fuld tilfredshed med Toyota Avensis"? ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2009 kl. 18:51

..sjovt.. :-)

Profil slettet

Profil slettet

14-02-2009 kl. 12:48

Nu var mit indlæg også blot en kommentar til det svar du gav i en anden tråd ang. netop en glad Avensis-ejer (den tråd er så blevet slettet kan jeg se, men pointen står stadig).

Jeg deler fuldt ud holdning med dig, jeg ville også gerne se nogle lidt mere spændende modeller på de danske veje. At vi så nok ikke får dem at se så længe de fuldstændig vanvittige danske afgiftsregler overlever er så en anden side af sagen; jeg kan ikke fortænke folk i at træffe "det fornuftige valg" når de køber bil, da bilejerskab i DK er i forvejen så dyrt at mange nok ikke har lyst til at spille hazard med gensalgsværdien oveni?

Men at man så er individualist, som du er, men alligevel ikke kan lade være med at kommentere andres valg i bil, og på én eller anden måde føler behov for at retfærdiggøre sit eget valg, enten overfor andre eller overfor sig selv... ja, det finder jeg bare lidt underligt.

Han synes hans Avensis er en super bil, du synes din Caliber er en super bil; hvil dog i din egen tilfredshed med dit valg frem for at kritisere andres?

Kort sagt: Min kommentar skulle læses med et glimt i øjet, jeg kritiserer ikke din holdning, jeg undrer mig bare også.. ;-)