Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jesper Markman

Jesper Markman
bruger siden
07-04-2007

20-01-2009 kl. 22:45

Ja

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Joos Fugl

Joos Fugl
bruger siden
07-01-2006

20-01-2009 kl. 23:02

told u so svoger :-)

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

22-01-2009 kl. 12:40

Sig ikke at du er så naiv...

Profil slettet

Profil slettet

11-02-2009 kl. 15:03

Hej..
Jeg har fået mail fra en som udgiver sig for at hedde David Link med tlf.nr.: 447024030633.
Han ville tilsydenladende købe min bil.

Han skriver:
Hej, Tak så meget for de oplysninger, du har sendt. Jeg har videresendt dit navn og adresse til min klient, og han har indvilliget i at pay.The check bliver sendt til dig i denne uge ved Gods nåde, du kunne modtage det på denne week.Dont blive overrasket, når betalingen ankommer, beløbet på det vil være større end det beløb, du opladet. Det er fordi, det indeholder overførslen omkostninger og betaling for bilen Når betalingen ankommer jeg vil gerne bede dig om at kontakte rederiet de er jimshippingcompany de kan nås via denne e-mail-adresse jimshipperscoy@yahoo.co.uk. Du kan kontakte dem, så de kan give dig flere spor med hensyn til forsendelse. Jeg vil blive glad, hvis du komme i kontakt med dem, så alle de nødvendige arrangement vil blive foretaget som pr overførslen, og alt vil fungere gnidningsløst. Tak så meget for din forståelse og co operation.i vil blive ser frem til dit uopsættelige svar. Venlig hilsen David

Googlede hans nummer og fandt dette forum. Så pas på, hans mail er :
davlinkcomp@yahoo.com
Det gik så langt at jeg fik tilsendt en check fra ham, på kuverten var der frimærke fra Italien (ROMA), Cheken er selvføldelig ugyldig.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

12-05-2011 kl. 14:18

Hvor er det sjovt at folk tror de kan sælge deres bil til en fra udlandet i disse tider. Men er vel fordi folk er forhippet på at sælge ligegyldigt hvad. Gennereelt er det kun svindlere der forsøger sig fra udlandet i danmark

Dette indlæg blev 12-05-2011 14:19 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-10-2011 kl. 10:03

Har kontakt med en fra Tyskland, der hedder Bernd Harder der er interesseret i at købe en bil jeg har til salg, er der nogen der kender ham,
Ved ikke om der en noget med at en tysker kan få reg.afgiften refunderet ???

Profil slettet

Profil slettet

19-10-2011 kl. 11:52

K S skrev:

Med mindre det er en meget speciel bil, der er svær at skaffe, du har til salg - så forvent, at det er en svindler. Selv om det er muligt at reeksportere en bil og få en del af afgiften igen, vil det ikke være besværet værd for en tysker, der har adgang til et langt større marked af biler med langt højere udstyrsniveau - helt uden det bøvl med eksport/import og refundering af afgift.

det regnede jeg heller ikke med var en fordel, men tak for kommentaren, har sagt at vil han købe så skal pengene indsættes på min konto, ikke noget med check, eller paypal eller lign.