Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
17-01-2009 kl. 22:18
Tag dig ikke af alle sjatpisserne - de kører i KIA og Hunrej mv.
Jeg vil meget gerne kører med stjerne på køleren men desværre er det nødvendig at den så skal have levet de første 2 år som taxa - og derved opstår problemet for mig. For hvor mange problemer ligger der og lurer? Jeg vil ihvertfald godt kende vognmanden og distriktet for kørslen - hvis det er ok, så ligger jeg gerne de næste 400-500.000 kr. for en MB 320 istedet for en ny Passat eller A4.
Profil slettet
19-01-2009 kl. 10:01
Mercedes er i min verden det mest opreklamerede bras der til dato er blevet præsenteret.
Køber man sådan en - så bliver man jo gift for evigt, for der er jo ingen der vil købe den igen bagefter når du har kørt yderligere 150.000 km.... så er den værdiløs!
Dvs 400.000 kr for en bil du kan køre 150.000 km i og så er den nul og en papskid værd. DET er da afskrivning der kan huskes.
H P
bruger siden
06-01-2004
19-01-2009 kl. 11:33
Det er da godt at du er glad for din "Mercer", men folk er, heldigvis, forskellige.
Jeg personligt syntes at Mercedes er et godt mærke, de har igemmen årene lavet menge nyskabelser som andre mærker derefter har taget til sig feks. ABS-bremser og Airbag.
Derefter kommer den legendariske slidstyrke: En Mercedes 300D kunne i 80-erne køre 1 million kilometer, deraf kommer det gode ry som de har.
Nutiden er etfer min mening en anden.
Som Torben K. skriver, så kan de biler Mercedes laver idag ikke klare så mange kilometer som før, og så er der RUSTEN, det klæder ikke en luksusbil at køre rundt efter 5-6 år med "røde orme i alle kanter.
Mercedes har efter min mening også et andet problem:
Hvor er Nyskabelserne ??
Hvor er de tekniske landvindinger?
Hvor er det der får andre fabrikanter til at kopiere en Mercedes? ( CLS er dog en undtagelse, FED BIL)
Mercedes er ikke hvad det har været.
Og så kommer PRISEN ?? jeg mener, jeg er ikke bange for at give lidt ekstra for kvalitet, men mange af deres biler er prissat, latterligt ??
A- klassen ?
B- klassen?
Og så videre, der vel ikke nogen grund til at deres biler skal være SÅ meget dyere end feks. Audi og BMW.
Hvis jeg skulle finde på at købe en Mercedes, så skal jeg have en grund til det, og det syntes jeg ikke jeg får, hverken af dig Volkan eller af andre her i forumheller ikke selvom de har et odrsprog om "stjerner og hjerner" :-)
Men det allerværste er at Mercedes selv giver ikke mig nogen grund.
Profil slettet
21-01-2011 kl. 22:06
der er en der har stil...helt sikkert der...
Profil slettet
21-01-2011 kl. 22:18
får helt lyst til at give dig 10 mercer helt gratis så glad du er for dem
men sig mig er der en der sidder ved siden af girstangen? heheeee
Profil slettet
21-01-2011 kl. 22:20
og er nu interesseret i den mercer...
har du et nummer jeg ka fange dig på?
Profil slettet
21-01-2011 kl. 22:23
er det far mand der har nøglerne eller hvaa hehehe
er nu intreeseret hvor mange kronker ska du ha for den?
og ja er den nu 100 procent klasse jeg mener
ka jeg nu regne med at den er iorden
Profil slettet
Profil slettet
22-01-2011 kl. 12:27
Så hellere bruge de samme penge på en ny bil med garanti, lugt af ny bil, og ikke en slidt mercer, der har været mishandlet af chauffører og kunder.