Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Søren Meyer
bruger siden
12-08-2007
16-01-2009 kl. 19:08
Christian,
Jeg tror faktisk, at de har udskudt EU nummerpladen til medio 2009. Men jeg er ikke helt sikker - jeg mener blot, at have hørt det i nyhederne.
Men sjovt at papegøjepladerne nu er kommet :-)
Sidst rettet: 16/1-09
Jeg tror faktisk, at de har udskudt EU nummerpladen til medio 2009. Men jeg er ikke helt sikker - jeg mener blot, at have hørt det i nyhederne.
Men sjovt at papegøjepladerne nu er kommet :-)
Sidst rettet: 16/1-09
Profil slettet
16-02-2009 kl. 18:50
Hej
EU-nummerplader bliver indført i Danmark som frivillig ordning i 4. kvartal 2009 samtidig med digitaliseringen af motorregistret.
Jeg har 2 spørgsmål som jeg håber kyndige bilkendere kan svare på:
1) Jeg har set at nogle bilejere kører rundt med noget der "ligner" en EU nummerplade. Ikke med påsat KLISTERMÆRKE til venstre for nummerpladen. Men et stykke plastik der er klikket på nummerpladen såden faktisk ser ud til at være forlænget og ligner en rigtig EU-plade.
Nogen der ved hvorhenne man får fat i sådan en???
2) En del bilister kører rundt med en "fisk" på bagsmækken....????!?!
Hvad er det?!?!?!?!
Nogle påstår det er er Jehovas Vidner?!
På forhånd tak for svar
EU-nummerplader bliver indført i Danmark som frivillig ordning i 4. kvartal 2009 samtidig med digitaliseringen af motorregistret.
Jeg har 2 spørgsmål som jeg håber kyndige bilkendere kan svare på:
1) Jeg har set at nogle bilejere kører rundt med noget der "ligner" en EU nummerplade. Ikke med påsat KLISTERMÆRKE til venstre for nummerpladen. Men et stykke plastik der er klikket på nummerpladen såden faktisk ser ud til at være forlænget og ligner en rigtig EU-plade.
Nogen der ved hvorhenne man får fat i sådan en???
2) En del bilister kører rundt med en "fisk" på bagsmækken....????!?!
Hvad er det?!?!?!?!
Nogle påstår det er er Jehovas Vidner?!
På forhånd tak for svar