Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

10-01-2009 kl. 16:18

Hej Thomas.
Jeg købte en Astra Classic Wagon 1,6 i år 2006 helt ny, men som classic siger det, den gamle model.
Jeg kan ikke helt hjælpe dig med modeller før 2006, men ved at der var problemer med tandremmen. Intavallerne var vist noget korte. Der var vist 3 forskellige udstyrs-modeller.
Ved at de modeller fra 2004-2005 ikke har læderrat, men i stedet multifunktionsrat, alså knapper på rattet til radio. Der er vist også andet indtræk, men det er så i forhold til min fra 2006.
En 2006 model har en nyere motor kaldet twinport, som også blev solgt i den nye astra på det tidpunkt.
Jeg har fået skiftet koblingen på garantien, da den rystede ved igangsættelses, og så fik jeg justeret mine bremser bagpå, men ellers har den bare kørt fejlfrit på de 70.000 km den har kørt indtil videre.
Jeg kører med vinterdæk (Alpin) og har ingen problemer med at køre i sne i de 5 dage om året hvor der ligger noget :o) men har også kørt i en model fra 2000 uden vinterdæk, og ved godt hvad du mener med let :o)
Jeg ville nok vælge en model fra 2006 og frem, hvis pengene rækker til det, da du får læderrat og et pænere indtræk og nyrere motor. Og sådan som bilmarket er for tiden, burde det være muligt at gøre et godt køb. Håber at det var til lidt hjælp.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg