Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
07-01-2009 kl. 17:12
Jeg har kun gode erfaringer. De ligger lave med priserne. Og de gange jeg/Familie/venner har benyttet dem, har de leveret hurtigere end lovet.
Så jeg ville ikke være urolig for at bestille dæk der. Tværtigmod. Jeg vil gøre det igen.
Og dagens tip må være. Bestil sommerdæk om vinteren og vinterdæk om sommeren. Så er der altså rigtigt mange penge at spare.
Martin
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
07-01-2009 kl. 19:42
Du kan, hvis du bor i rimelig afstand fra tyskland, også få dæk til gode priser hos ATU.de...monteret og med garanti.
Profil slettet
08-01-2009 kl. 15:57
Daekonline er udemærket,så længe at du ikke får et dæk som der er en fejl på,hvis det sker skal du til at ringe til deres afd i sverige for at få det byttet og kun hvis de mener at der er en fejl på dækket får du det byttet,ellers skal du selv betale alle omkostningerne ved det.
Jeg er selv monteringsværksted for daekonline og kan lige så tit sælge til samme pris eller meget tæt på og så er der garanti på både dæk og montering det samme sted.
Hvis du køber hos daekonline og får dem monteret på et værksted,står værkstedet kun inde for korrekt montering og afbalancering,hvis der er fejl på dækket skal du selv klare det.
m.v.h
Stig
Sidst rettet: 8/1-09 (af administrator)
Søren Michael Dybkjær
bruger siden
10-12-2006
08-01-2009 kl. 21:51
Så du har flere muligheder ;-)