Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
07-01-2009 kl. 14:58
Giver dig helt ret. Jeg har også svært ved at se fidusen i det. Hvorfor så ikke tage skridtet fuldt ud og privatlease bilen ? Min Passat ´08 koster ikke mere end kr. 2500,- for alm service (en gang om året). Så serviceaftaler må være for folk som foretrækker både livrem og seler, og som FDM ikke kan lide livets overraskelser.
Profil slettet
07-01-2009 kl. 17:18
Hvis du går ind og får bilbasen til at vurdere en bil passer den pris så???
Find en bil og gå ud til din lokale forhandler og spørg hvad han skal have for sådan en aftale så er det nok billigere end det du selv har regnet ud på en hjemmeside...
Find en bil og gå ud til din lokale forhandler og spørg hvad han skal have for sådan en aftale så er det nok billigere end det du selv har regnet ud på en hjemmeside...
Profil slettet
10-01-2009 kl. 09:49
Anders Nielsen. Hvad mener du med "sådan er københavnere og deres wannabes" ??? Jeg er københavner og har aldrig haft en serviceaftale på nogle af mine biler. Min svoger fra Randers sværger til dem og tegner altid en når han køber bil. Så det med at skære alle over en kam er da noget sludder. Jeg synes også det grænser til tyveri,men hvad det har med københanere/jyder ved jeg altså ikke. Måske du kan forklare??