Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Henrik Ahlmann

Henrik Ahlmann
bruger siden
01-11-2006

27-12-2008 kl. 21:00

hop ind og kig på BSR http://www.bsr-tuning.dk/

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

28-12-2008 kl. 16:13

Kender kun Landberg og Scantune - men begge kan anbefales. Du skal vælge en rigtig chiptuning da det giver det bedste resultat, da der laves en fil der passer til din bil. Du kan på en 105 hk få ca. 145 hk og 320 nm - hvilket giver din passat et løft. Altså hold dig fra box-tuning.

Søren Michael Dybkjær

Søren Michael Dybkjær
bruger siden
10-12-2006

30-12-2008 kl. 15:09

Jeg har foreslået det til flere andre: Softwareoptimering - dvs. læg et andet program i din computer. Det giver nogenlunde det samme som chiptuning - MEN ingen spor !!!!

Jeg mener den kan optimeres til ca. 140 HK - men nu er det jo ntm som er interessant for en diesel ;-)

Jeg har med stor succes selv brugt Scantune, Galten. Det koster 3 - 4000 kr. alt efter mærke og model
.
Good Huntings....

Profil slettet

Profil slettet

30-12-2008 kl. 17:52

Hvad med søren d. lige at læse hvad der er skrevet i denne tråd - det er skrevet det du skriver!.

Søren Michael Dybkjær

Søren Michael Dybkjær
bruger siden
10-12-2006

30-12-2008 kl. 19:46

-men du kan jo bare lade være med at læse det. Der er ingen læsetvang på dette website.

Det er jo ikke bevidst at "vi" er flere, der kommer til at skrive noget i samme stil. Vi prøver jo at bidrage!
Men hvis du kan få lejlighed til at komme af med din sure opstød på denne måde..........