Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

24-12-2008 kl. 17:20

Har en Audi A4 2,0 TDI Avant 2007, med alt i udstyr - kører fantastisk med god driftsøkonomi, som passer perfekt til min dagligdag som konsulent.
Drømmebilen er en Transporter Multivan/Caravelle lang model på hvide plader, ikke på grund af børn, men min/vores fritidsinteresse fylder meget og så kunne jeg undgå traileren + komforten i den bil vil matche opgaven som konsulent rigtig godt, men driftsøkonomien er et voldsomt regnestykke med km 40.000 om året.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ulrich Solberg

Ulrich Solberg
bruger siden
14-02-2004

24-12-2008 kl. 17:43

Kører lige nu BMW 120d. Fantastisk bil synes jeg selv. Den har alt i udstyr - bl.a. M-undervogn - som gør den ekstrem sporty at køre i. Trækker godt, er hurtig, fantastisk "handling" også er den rimelig økonomisk. Plads er der dog ikke meget af, og det er nok det største minus. Derudover er lyden virkelig hæslig, men det har nok noget at gøre med at den sidste jeg havde, var en 325i ;-). Har gået 133k efterhånden, men det er ikke til at mærke - er virkelig glad for den. Er generelt nok lidt BMW-idiot, og drømmebilen er derfor BMW X5 xDrive35d aut. eller BMW 535d Touring set med familiære briller. Med ego-brillerne er det BMW M3 Coupe eller Wiesmann MF3 Roadster.

God jul til alle derude bag skærmen!

Jannik Christensen

Jannik Christensen
bruger siden
02-09-2008

24-12-2008 kl. 19:59

Kører i øjeblikket i en gammel Fiesta 1.1 Ghia fra 1988, med omkring 20hk xD

Der ryger nok et kanonslag ind i den nytårsaften, da jeg skal have en ny snarest.

Drømmebilen har altid været en Mitsubishi Lancer Evolution VI T.M.E i sort eller sølvmetallic.

Er dog blevet helt vild med den nye Evolution X RS.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

25-12-2008 kl. 16:30

Jamen interessant emne synes jeg da også....

Jamen PT har vi en Ford Mondeo 2,5 V6 st.car.

Den er vi temmeligt glade for, da den er yderst komfortabel og lækker at køre i. Den er også meget praktisk. Og så er den da nydelig at kigge på, synes jeg. Den har lige alt det lækre udstyr, for at sætte prikken over i´et.

Det nogenlunde realistiske ønske må være Opel Insignia 2,8 V6 st.car. med 4-hjulstræk. Der synes jeg altså at Opel har begået en geni-streg der. Den er bare superfantastisk flot og lækker at se på. Har desværre ikke prøvet den.

Den meget urealistiske drøm hedder Audi A6 3,0 TFSI eller 3,2 V6 avant.

Igen en hamrende stilfuld og elegant bil, der bare det der specielle over den, at den ikke bliver kedelig.

Men de totalt langt ude urealistiske biler må være enten en Porsche 911 Turbo eller en Aston Martin DB9 eller DBS.

Begge biller udstråler stil og klasse langt mere end en Ferrari, synes jeg i hvert fald.

I øvrigt ønskes i alle en glædelig jul og godt nytår.

Glæder mig til en masse spændende debatter her på forum i det nye år.

Sidst rettet: 25/12-08

Profil slettet

Profil slettet

26-12-2008 kl. 12:32

Ja - spændende at høre om I øvriges biler :)

Har en 99 Carisma 1,8 GDI`er som er til salg - har 345000 km på tælleren. Den kører kanongodt og er meget driftsikker - i øjeblikket på en juleferie til Ungarn hvor den ikke har slået en forkert prut so far:)

Men intet holder jo evigt så familiens 2er en 06 Grande Punto overgår til 1er og som ny 2er indkøbes en Aygo til januar. Så det er vores "realistiske " plan.

Drømmebil: Tja Svoger hernede i Budapest har en BMW X5 af den helt nye model - det er sgu et køretøj der vil noget :)

Ellers en Audi af de helt store - skulle køre kanon.

Sidst rettet: 26/12-08

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

27-12-2008 kl. 20:27

Jeg vil holde mig til det realistiske, hvor jeg her flere biler på plakaten:
Fiat 500 Abarth 165
Alfa GT 3.2 V6
Opel Corsa OPC
Ovre i de ældre biler (nok urealistiske):
Peugeot 205 T16
Lancia Delta integrale Evoluzione

Men de ville alle 5 kræve at jeg kunne beholde dem :-) , og det er svært...og så passer de forøvrigt rigtigt dårligt med mine familieforhold :-D
Sidst rettet: 27/12-08

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

02-01-2009 kl. 09:11

Jeg kører pt. i en Mazda 5, som gør det fornuftigt.

En realistisk drømmebil må være en S-Max tdci - det skal trods alt passe til de familiære behov, så det kunne sagtens være min næste bil.

Et urealistisk bud må være en mutant.
En S-Max 2,5 med skydedørene fra Mazda 5.
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor Mazda 5 skal være alene om skydedøre i MPV-klassen.
Jeg kan da ikke være den eneste, der gerne vil have skydedøre uden at skulle vælge mellem bus og Berlingo.

Profil slettet

Profil slettet

15-01-2009 kl. 20:27

Lyder ærgeligt hvis lyden i din er forfærdelig.. min er fantastisk og jeg er selv bmw og mercedes freak.