Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
20-12-2008 kl. 20:04
Hvad havde du aftalt vedr. priser og omfang inden du afleverede bilen.??
Hvis du kun havde aftalt service og prisen på dette, har de ikke nogen hjelm til at fakturere dig, for hvad de ellers kan finde på.
På ford's webside rekl. de med 2 års garanti, undtagen sliddele - men blæsermotor er vist ikke en sliddel, jeg har aldrig skiftet sådan.
se Ford garanti -
http://www.ford.dk/ie/warranty/-/war_new_2year/-/-/-/-
Den er vist lige til højrebenet - hvis ikke, er jeg sikker på, at vi er mange der gerne vil høre nærmere om det i dette forum.
Hvis du kun havde aftalt service og prisen på dette, har de ikke nogen hjelm til at fakturere dig, for hvad de ellers kan finde på.
På ford's webside rekl. de med 2 års garanti, undtagen sliddele - men blæsermotor er vist ikke en sliddel, jeg har aldrig skiftet sådan.
se Ford garanti -
http://www.ford.dk/ie/warranty/-/war_new_2year/-/-/-/-
Den er vist lige til højrebenet - hvis ikke, er jeg sikker på, at vi er mange der gerne vil høre nærmere om det i dette forum.
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
22-12-2008 kl. 07:44
Jeg har da fået lavet denne rensning 3 gange på min bil uden at blive faktureret for det, altså under almindelig garanti.
Sært at Ford vil derned i service-niveau.
Men ok, jeg kører jo også bare Italiensk bras... ;-)
Vedr din sag - du skal ikke betale, bed dem om en kreditnota og henvis til aftalen omkring almindelig service og 2 års garanti.
Sært at Ford vil derned i service-niveau.
Men ok, jeg kører jo også bare Italiensk bras... ;-)
Vedr din sag - du skal ikke betale, bed dem om en kreditnota og henvis til aftalen omkring almindelig service og 2 års garanti.
Profil slettet
23-12-2008 kl. 10:37
I stedet for at brokke dig herinde, uden at skrive om du har haft kontakt til forhandleren. Har du spurgt forhandleren om det blot er en fejl, for det tror jeg det er. Det kan jo være der har siddet en elv og faktureret som ikke lige har været opmærksom på det.
Forhandleren skal altså bare lige sætte et flueben et sted i deres system for at der kommer til at stå 0,- på din faktura, så det kan jo måske bare være en smutter.
Forhandleren skal altså bare lige sætte et flueben et sted i deres system for at der kommer til at stå 0,- på din faktura, så det kan jo måske bare være en smutter.
Profil slettet
23-12-2008 kl. 13:58
Jeg oplever ikke Jan's indlæg som brok, mere som om at han står uforstående over for problemstillingen, hvilket dette forum også er skabt til og tonen i dette indlæg har hele tiden været konstruktivt.