Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

16-12-2008 kl. 00:41

noget andet der også er irriterende det er når der bliver sat biler til salg hvor anoncen ligner en fupanonce - uden nødvendigvis at være det her er et godt eksampel

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Toyota-Carina-E-1,6-4d.-XLi_ID402538.htm

lidt "pyntet" beskrivelse og dårlige billeder

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

16-12-2008 kl. 07:42

Nu er der også noget der hedder "sund fornuft", jeg mener en Aygo til 48.000,- ????
Du kan da sige dig selv at den går ikke :-)

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

16-12-2008 kl. 09:59

Det har jeg også været udsat for med min annonce på min Mondeo.

Der var en eller anden klaphat ved "navn" Noswell Martin der havde stjålet mine billeder fra en anden side. Og brugt dem i hans annonce. TIl en pris der ligger LANGT under den pris jeg har sat min til.
Så i skal ikke skrive til ham hvis det er, Der kommer netop en mail på engelsk om at den står i england.
Der var en flink mand der skrev og advarede mig. Men da havde jeg allerede selv set den falske annonce.

Men hvis i støder på de der annoncer hvor prisen er latterlig lav, så meld det til administrator, så sletter de dem forhåbentligt.

Den er dog slettet igen, men det er langt fra optimalt med sådan nogle fuskere.

Profil slettet

Profil slettet

16-12-2008 kl. 23:25

Hej..har netop her sidst på eftermiddagen modtaget en mail fra en herre ved navn John Nicolas..han ønsker at købe min BMW mc...mailen fra ham er oprindelig skrevet på engelsk og derefter lidt amatøragtigt oversat til dansk...
Jeg kan intet bevise,men for mig lidt uforståeligt ,at en udlænding skulle være interesseret i min mc,da de er meget billigere i stort set alle andre lande i Europa.
Jeg har besluttet at ignorere henvendelsen.

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

17-12-2008 kl. 02:16

men jeg synes bare godt man kan tilføje nogle billeder hvor man kan se bilen og prøve at være lidt sanfærdig for det synes jeg der er nogen der ikke er

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

17-12-2008 kl. 15:14

Træk en daglig liste over alle oprettede annoncer fra en udenlandsk IP adresse og gå dem igennem manuelt (så mange er det vel ikke?). Evt kan I begrænse søgningen til de "risikable" lande.

Kenn Aakjær

Kenn Aakjær
bruger siden
06-02-2007

17-12-2008 kl. 23:14

naiv er når du tror det gode... pisemist hedder det når man ser det negative :?

ring til ham og tag derud... så finder du nok ud af om den er god nok...