Bilbasen Forum
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
11-12-2008 kl. 10:27
Svaret på dit spørgsmål er: NEJ, det er sgu da ikke normalt, hvad mon de har gang i ??
Er deres salg så stort at de prøver at holde det lidt nede?
Eller har de fyret alle deres sælgere, så der kun sidder en bogholder og skriver slutsedler?
Jeg syntes at du skal tage det humoristisk, da deres "tab" er større end dit, de mister et salg og deres gode ry, hos dine venner og familie og alle andre du fortæller historien.
Held og lykke med dit bilkøb (et andet sted)
Mikael Foldager
bruger siden
06-01-2004
11-12-2008 kl. 17:06
Altså en brugt bil er da helt naturligt at skulle afprøve inden køb, så man får en fornemmelse af at den er i orden.
Nye biler kan være sværere idet forhandlerne naturligvis ikke kan have alle varianter og afskygninger som demobiler.
Men jeg synes da også det er en underlig holdning de har der.
Man må håbe de bare har haft en dårlig dag.
H P
bruger siden
06-01-2004
16-02-2009 kl. 16:14
Martin VAR da netop seriøs, han ringede på forhånd og han tropper op med konen.
Så kan man da ikke blive mere seriøs, den sælger som ikke kan se dette, han burde da finde et andet job.
Peter Hamann-Jungersen
bruger siden
06-01-2004
16-08-2009 kl. 13:47
rundt derude og blevet ignoreret af diverse sælgere ( eller mangel på samme ) så gik jeg ind og spurgt om de var interesseret i at sælge en bil eller ?? De spurgte hvilken jeg var interesseret i , og så kunne de lige nedlade sig til at åbne bilen fra skrivebordet ( via fjernbetjeningen )
En prøvetur kostede 100,- ( refunderet ved køb ) hmmm jeg havde kig på 3 forskellige ( Citroén C4 og 2 x Renault Scenic ) ikke just gadedrenge racerbiler .. Jeg er far til 3 og fyldt 40 ..Utrolig dårlig kundeservice og fejlbedømmelse af kunden .. Jeg havde kreditkortet i lommen og var klar til at handle kontant .. Istedet kørte jeg lidt længere ned af gaden og købte en Citroén C4 kontant næste dag .... Hmmm men Lyngby autocenter er jo ligeglade , så de må have penge nok siden de kan skide på almindelig salgsarbejde og høflig behandling af en kunde med kontanter i lommen . Det griner vi lidt af med de venner som har fået fortalt historien ;-)
Peter Hamann-Jungersen
bruger siden
06-01-2004
16-08-2009 kl. 15:02
De har lidt for høje tanker om dem selv og deres biler ! Arrogant ??? Hmm prøv at køre derud og bedøm selv ( hihi ) Du kommer hurtigt ud at køre igen , men sandsyndligvis fortsat i din egen gamle bil.....
Profil slettet
13-04-2011 kl. 15:12
Thomas O skrev:rene Christensen skrev:
Sælgere kan lide ÆRLIGE kunder som siger tingene som der er. Eks. kører for dårligt eller Jeg bryder mig ikke om bilens køremåde eks eks ..ISTEDET for alle de der mere eller mindre latterlige undskyldninger for at blive fri for at købe..
Er du ikke nød til at prøve bilen før du kan siger om man synes bilen køregodt eller skidt??? ;-)
Du har nok ret...
Profil slettet
13-04-2011 kl. 15:13
Thomas Skov skrev:Thomas O skrev:rene Christensen skrev:
Sælgere kan lide ÆRLIGE kunder som siger tingene som der er. Eks. kører for dårligt eller Jeg bryder mig ikke om bilens køremåde eks eks ..ISTEDET for alle de der mere eller mindre latterlige undskyldninger for at blive fri for at købe..
Er du ikke nød til at prøve bilen før du kan siger om man synes bilen køregodt eller skidt??? ;-)
Du har nok ret...
Ja da...