Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

09-12-2008 kl. 20:07

det svarer til at sammenligne æbler og pærer, lad nu vær med at sammenligne disse biler, det er 2 meget forskellige målgrupper de er bygget til, og Skoda kommer ikke i nærheden af Audi - uanset hvor mange Skoda ejere der svarer på dette spørgsmål og du skal forvente mange Skoda historier.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

09-12-2008 kl. 21:06

Jeg arbejder med både Audi og Skoda og har kørt begge modeller
og vil sige at forskellen mellem de 2 er mindre end mange nok tror.
Der er ingen tvivl om at Audi er kvalitet,men efter min mening er
Skodaen ikke langt efter. Tager man prisen med i betragtning er Skoda Superb en rigtig godt køb. Vores folk på værkstedet siger at forskellen
mellem de 2 er minimal mht til kvalitet og ikke altid med Audi som den bedste. Vi har haft en hel del kunder som er kommet for at se på en
nyere brugt Audi,men i stedet har købt Skoda. De bliver tit forbavset
over hvor godt de egentlig kører og samtidig får en ny bil frem for en brugt. Prøv begge biler så kan det jo være at du ikke er i tvivl bagefter.

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

11-12-2008 kl. 12:11

- og i øvrigt, er det dig der har kåret den til den nye konge? Eller hvem?
Og er det i givet fald kun de forreste 60% af bilen der er kåret (altså den del af bilen som er ordentligt designet) - eller interiøret?

Kenn Aakjær

Kenn Aakjær
bruger siden
06-02-2007

11-12-2008 kl. 19:46

kan nok ikke hjælpe dig med hvad rabatten er i Dk da jeg selv er fra "IKEA" hehe.
Men kan sige så meget at en bil til 300.000 skr ligger lige pt. med rabatter omkring 40-60.000 (12-20%) med lidt snakketøj og fodarbejde.
Flåde rabat, som også er nævn af en herinde, er nok lidt gammeldags at nævne, forhandleren må være lidt dum, hvis han regner med du kommer og køber 10 mere efter 2 mdr. (tror det var i "gamle" dage) man kom med den. idag undersøger forhandleren nok lidt mere om hvor du kommer fra og skal have nogle papir osv.
Men de bruger så også i Sverige at du f.eks. får et fladskærms TV og ligne med i købet *G* (set hos skoda i Fosieby, 15-20 km fra broen)