Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

20-10-2008 kl. 20:14

Hej

du skal jo kun give 10000 kr mere for at få ekstra airbags, fire selealarmer, fartpilot, elektronisk klimaanlæg, midterarmlæn bagtil med skihul til bagagerummet, fjernbetjeningsknapper på rattet til radio, 17 tommer fælge, gearknob og rat med læder, lyspakke og elruder ved bagdørene.

Det vil sige 310000. det er da ikke galt

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

21-10-2008 kl. 09:42

Det er jo typisk Opel at have en lavt udstyret grundmodel, men der imod nogle billige udstyrspakker.
Bare se Vectra'ens såkaldte businesspakke, som gav vildt meget udstyr for næsten ingen penge.
Det betyder jo så, at alle vælger en af disse pakker, men det giver samtidig en fleksibilitet, da nogle måske vil have en business pakke og andre en family pakke - alt efter behov.

Ellers er jeg enig i, at Ensignia er ret lækker.
Desværre har jeg indtil videre kun set den på billeder, men jeg glæder mig til at se den - og ikke mindst prøve den - i real life.

Vectra's 2,0 Turbo motor med 175 hk er ret lækker, og vil sikkert gøre det godt i den store Insignia. Desværre er den ikke umiddelbart på listen over valgmuligheder. Istedet skal man op i 220 hk versionen, som bliver ret dyr.
Der imod kunne jeg godt frygte, at 1,8 med 140 hk bliver lige svag nok.

Er der iøvrigt nogen der har hørt, hvad merprisen bliver for en st.car model, samt hvornår de kan leveres?

Sidst rettet: 21/10-08

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

21-10-2008 kl. 11:23

Ja, jeg har også læst om den lille turbo motor på 1,6 liter med 180 hk.
Men det er bare underligt, at der ikke er priser på den nogen steder.
Lad os gætte på en pris midt imellem 1,8 og 2,0 Turbo. - dvs. ca. 50.000 kr over 1,8.

Profil slettet

Profil slettet

21-10-2008 kl. 15:24

Hej

Jo den 1.6 turbo med 180 hk, kommer skam også... Der kommer en del flere motor til i programmet til januar. Bl.a også en bi-turbo med 190 hk og senere en opc med hvad der er hørt omkring 300 hk