Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
H P
bruger siden
06-01-2004
19-10-2008 kl. 19:58
Hej Jesper.
Jeg forstår ikke hvorfor du spørger ANDRE om pladsen i en bil.
Der kan svares alt muligt på dette spørgsmål, da det er meget subjektivt.
Nej, du skal tage børnene, barnevognen og alt andet du forventer der kan være i sådan en bil og prøve det af i praksis
Jeg forstår ikke hvorfor du spørger ANDRE om pladsen i en bil.
Der kan svares alt muligt på dette spørgsmål, da det er meget subjektivt.
Nej, du skal tage børnene, barnevognen og alt andet du forventer der kan være i sådan en bil og prøve det af i praksis
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
19-10-2008 kl. 20:40
Audi A4 avant er uden tvivl en lækker livvstilsst.car. Hvor nøgleordet er livvstil. Pladsen er begrænset og det er langt fra alle barnevogne der kan være i sådan en bil. Ydermere er det temmeligt belastende at skulle skille sådan en barnevogn til atomer for at have den med. Det bliver man hurtigt træt af.
Jeg ville i hvert fald ikke overveje sådan en bil, hvis jeg skulle have børn med, hvor der også var behov for barnevogn.
Men stilen på bilen er ikke til at komme uden om. Den er megafed og stilfuld så det brager.
I øvrigt ved jeg at den der 2,4 v6 er kendt for at bruge mere olie end de fleste andre motorer.
Jeg ville nok hellere vælge en 1,8 T eller en 2,0 tfsi.
Jeg ville i hvert fald ikke overveje sådan en bil, hvis jeg skulle have børn med, hvor der også var behov for barnevogn.
Men stilen på bilen er ikke til at komme uden om. Den er megafed og stilfuld så det brager.
I øvrigt ved jeg at den der 2,4 v6 er kendt for at bruge mere olie end de fleste andre motorer.
Jeg ville nok hellere vælge en 1,8 T eller en 2,0 tfsi.
Profil slettet
20-10-2008 kl. 08:55
Nu er det jo med biler som det er med barnevogne DE er jo og så forskellige i størelser m.m. nogle kan let folde håndtaget andre kan ikke så Igen PRØV MED EGET GREJ, DET ER DET ENESTE MAN KAN DØMME UD FRA.............
ellers lyder det som et lækkert valg :)
ellers lyder det som et lækkert valg :)