Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Jacob Dorner
bruger siden
16-01-2008
18-10-2008 kl. 15:22
Hej Jesper
jeg har selv kørt mange km i den model, netop som taxa. Det er jo en forrygende bil, men som der også bliver nævnt forholdsvis dyr.
rigtig mange mercedes taxaer får skiftet automat gearkassen mellem 200.000 og 250.000 km, mercedes tilbyder 2års 100% garanti, men de holder sjældent hele frikøringsperioden, så jeg ville i hvert fald sikre mig at gearkassen er skiftet, hvilket jo ellers er en ret bekostelig sag. ydermere holder diesel-dyserne også kun i begrænset tid, så hvis de er skifter indenfor de sidste 50.000 km er det da en fordel da de også er ret dyre.
ellers er der "almindeligt" slid, men bilen kan jo næsten køre uendeligt hvis den er ordentligt holdt.
god fornøjelse med det
mvh Jacob
jeg har selv kørt mange km i den model, netop som taxa. Det er jo en forrygende bil, men som der også bliver nævnt forholdsvis dyr.
rigtig mange mercedes taxaer får skiftet automat gearkassen mellem 200.000 og 250.000 km, mercedes tilbyder 2års 100% garanti, men de holder sjældent hele frikøringsperioden, så jeg ville i hvert fald sikre mig at gearkassen er skiftet, hvilket jo ellers er en ret bekostelig sag. ydermere holder diesel-dyserne også kun i begrænset tid, så hvis de er skifter indenfor de sidste 50.000 km er det da en fordel da de også er ret dyre.
ellers er der "almindeligt" slid, men bilen kan jo næsten køre uendeligt hvis den er ordentligt holdt.
god fornøjelse med det
mvh Jacob
Profil slettet
20-10-2008 kl. 20:31
Nu gør taxi-vognmændene sjældent noget stort nummer ud af rustbeskyttelsen - klart nok når de kun er ejere de første 2 år.
Nogle Mercedes`er ( ved ikke om C320 er blandt ) har haft temmelig store rustproblemer, så dette ville jeg i hvert fald få undersøgt på det kraftigste.
Nogle Mercedes`er ( ved ikke om C320 er blandt ) har haft temmelig store rustproblemer, så dette ville jeg i hvert fald få undersøgt på det kraftigste.