Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

19-10-2008 kl. 20:07

Hej Poul.

Rabat er udbud og efterspørgsel, hvor mange biler får den danske importør tildelt i 2008 ??
Hvis der kommer "for lidt" så kan du sikkert ikke få en "bukket 5-øre" i rabat.
Hvis derimod at der kommer RIGELIGE mængder til landet, så er sælgerne heeelt sikkert til at snakke med :-)

P.S Jeg har, som bilsælger, solgt masser at biler til listepris, hvis der er flere kunder end biler. Rabat er noget en sælger kun giver hvis det er nødvændigt.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

20-10-2008 kl. 15:59

Hele ideen med bilrabat lyder ret god.
Det koster jo ganske rigtigt ikke noget, hvis man ikke benytter sig af tilbuddet.
Problemet er bare, at de ikke er så pålidelige.
Jeg har skrevet til dem to gange, men aldrig fået et tilbud eller et svar tilbage.
Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre, om nogen herinde rent faktisk har fået et brugbart tilbud gennem bilrabat.dk.

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

21-10-2008 kl. 09:57

Jeg har faktisk fået et par tilbud via Bilrabat.dk, men jag har ikke benyttet mig af dem, bla. fordi jeg i så fald skulle ud og sælge den gamle bil i ren handel. Og det har jeg aldrig oplevet som en god ide, rent prismæssigt...... især ikke når man ikke gider at sælge privat.
I stedet har jeg haft min kone med ude og købe ind, og hun er benhård til at få en ordentlig pris :-)