Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

12-10-2008 kl. 19:05

Jeg ville kører på autoriseret værksted, og der vel ikke andre en dig til at betale. Det du har sparet koster i den anden ende, din bils ledningnet er can/bus signaler, der kræver en vis ekspertise, som din "lokale" måske ikke besidder.

At tænke sig alt det bøvl du kunne have undgået, ved at spørge hos Audi.

Held og lykke

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-10-2008 kl. 19:37

Jeg ved ikke hvad problemet kan være, men jeg ved at du ikke skal køre med positionlyset tændt i dagtimerne. Det skal hele tiden være nærlyset.
Derfor lyder det mest af alt som om en tidligere fejl er rettet, og nærlyset nu tænder korrekt.
Du kan jo altid sætte positionslyset på, hvis du skal, og at instrumentbrættet nu hele tiden lyser er vel blot en tilvænnings-sag.

Kasper Stevn

Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003

13-10-2008 kl. 12:21

Det lyder som om du kører kun med positionslyset tændt om dagen og først tænder nærlyset når det bliver mørkt. Loven i Danmark siger, at nærlys skal bruges både dag og nat uanset mørke eller ej. Det eneste ekstra der skal bruges når det er mørkt er fjernlys (langt lys) og så skal man selvfølgelig tage hensyn til de andre bilister når man bruger fjernlys.

Positionslyset alene bør kun bruges når man holder stille i længere tid med motoren i gang (f.eks. i vejkanten).

Sidst rettet: 13/10-08 (af administrator)