Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

08-10-2008 kl. 01:17

http://www.dream-machines.dk prøv at tale med dem om importen

jeg tror sagtens man kan skifte det amerikanske speedemeter ud med et europerisk men det er dyrt og husk at gange antallet af miles med 1,609 så for du det "rigtige" km tal at vide og HUSK at montere sideblinklys

det med miljøkrav ved jeg ikke noget om men det tror jeg overnævnte firma i Varde (Dream-Machines) kan hjælpe dig med

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

26-10-2008 kl. 19:18

Har selv hentet en Boxster S 2001model km 42000 i Los Angeles, Samlet pris med moms told og fragt 160000 kr Fik den synet/Toldsynet uden ændringer og anmærkninger.Speedometer er digitalt og skifter mellem KM/Miles ved tryk på en knap

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

26-10-2008 kl. 20:24

Hvorfor vil du importere en bil fra USA ??

Hvis du søger noget heeelt sprcielt, så kan jeg godt forstå det.

Men hvis du tror du kan få en billig bil, så lad være.

jeg kender een som har importeret en helt ny Boxser nypris i dk: 1,2 mill.
Den står ham i 900.000,- problemet er bare at den ikke er mere end 800.000 værd nu og her pga. finanskrisen.

Er du ude på at gøre en rigtig god handel, så køb en dansk bil. Luxus/for-sjov-biler er meget billige netop nu.

Profil slettet

Profil slettet

30-10-2008 kl. 17:05

Jeg brugte selv nogle dage på at finde den rigtige Boxster.Udvalget privat er kæmpestort og bilerne har som regl ikke kørt andet end om søndagen Brug autotrader.com.Samme bil i tyskland ville blive væsntlig dyrere.Afgiften er 320.000 kr så total 480.000 kr for en 2001 Boxster S med alt i udstyr og 42000 km på klokken med de nye dolloa kurs skal du lægge 30.000 oveni.Blev i mellemtiden gift med en svensker så nu skal jeg kun betale ca 1500 kr i sverige for plader

Profil slettet

Profil slettet

09-11-2008 kl. 19:51

Jeg søgte via zip code 90290 som er west Los Angeles.Her er de fleste Porscher.Konen er blevet vild med en Lexsus C 430 så nu går turen derover igen for at finde en god billig bil.Boxsteren skal sælges selvom det gør ondt.Godt at man ikke allerede har betalt de danske afgifter nu som priserne rasler ned.Eventullél afgift bliver jo tilsvarendene mindre da man skal regne med ca 60% af forhandlerprisen